AndroidHealthClinic

Getting there

Ranniks

Dutch Bodybuilder
Waardering
6
Laatst bewerkt:
Gok zon 15 a 16 %...

Waarom laat je t niet meten?

Succes.

ik kan de after niet bekijken?

Je staat op 12/13%

Net resultaat.

Als ik jouw was zou ik nu gaan clean bulken.

ziet er goed uit, kzal niet teveel gaan cutten er is al aardig wat vanaf gegaan.
Lekker knalle zou ik zeggen kan voor de zomer nog aardig wat muscle op komen!
tip gebruik gewoon cm's niet iedereen heeft zin om te googlen of de calc te gaan gebruiken.

guns: 33cm
waist: +- 79cm

Je staat op 12/13%

Net resultaat.

Dat is echt meer dan 12/13% hoor, ik ben 12 a 13 procent en ik sta toch heel wat droger dan deze gast ;)

Op het moment zie ik nog niet veel progressie, train lekker hard door en kijk na een jaartje pas terug, dan zul je de vooruitgang echt duidelijk zien en wordt je zeker weer gemotiveerd!

• Topic Starter Topic Starter
Gok zon 15 a 16 %...

Waarom laat je t niet meten?

Succes.

Bij mij hebben ze niemand (geloof ik) die dat kan. En via weegschaal meten is niet zo accuraat.

Je staat op 12/13%

Net resultaat.

Wil eerst vet aan mijn zijkanten helemaal kwijtraken, en dan ga ik bulken. ;)

ziet er goed uit, kzal niet teveel gaan cutten er is al aardig wat vanaf gegaan.
Lekker knalle zou ik zeggen kan voor de zomer nog aardig wat muscle op komen!
tip gebruik gewoon cm's niet iedereen heeft zin om te googlen of de calc te gaan gebruiken.

guns: 33cm
waist: +- 79cm

Thx! Zal ik zeker doen, let goed op mijn voeding en krijg dagelijks +- 175g eiwitten binnen.

Dat is echt meer dan 12/13% hoor, ik ben 12 a 13 procent en ik sta toch heel wat droger dan deze gast ;)

Op het moment zie ik nog niet veel progressie, train lekker hard door en kijk na een jaartje pas terug, dan zul je de vooruitgang echt duidelijk zien en wordt je zeker weer gemotiveerd!

Dan zou ik je opnieuw laten meten bro.

12-13 is als de abs zich baar aant worden zijn das hier niet geval, ik denk 16%

Thx iedereen! :)

12-13 is als de abs zich baar aant worden zijn das hier niet geval, ik denk 16%

Denk ook dat ik rond de 16% zit. Denk je btw dat ik boven de 16% zit, of is dat niet zo? Ik kan mijn bovenste 4 abs in licht zien als ik ze aanspan. Niet helemaal, maar ik zie nu 4 ab beginsels, lol.

dat kan komen, door dat het licht inval op je spieren, als van bove af komt het licht, ik denk dat je rond de 15-16% zit maar moelijk tebepalen op een foto
Als je op een sport school zit zou ik vragen of ze met 4 punt huid plooi meter je vet% kunnen meten, want websites waar je maten inmoet voere om je vet% tebereken zijn niet echt nauwkeurig.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1. Biceps – de voorkant midden bovenarm
2.Triceps – de achterkant midden bovenarm
3. Subscapulaire plooi – onder het schouderblad
4. Supra-iliacale plooi – vlak boven het bovenbeen

Hier nog een stiky, van voorbeelden van vet percentage's
http://forum.dutchbodybuilding.com/f129/voorbeelden-vetpercentages-239372/

Denk dat dit 18/20 is zelfs.. Zou een flink tijdje cutten

Denk dat dit 18/20 is zelfs.. Zou een flink tijdje cutten

Very funny.

Maar zelfs dan, over 3 maanden heb ik waarschijnlijk zichtbare abs, en dan is het rond de 13%, I'm almost sure. Dat concludeer ik uit het feit dat mijn abs nu al een beetje zichtbaar zijn in goed lichtinval.

Very funny.

Maar zelfs dan, over 3 maanden heb ik waarschijnlijk zichtbare abs, en dan is het rond de 13%, I'm almost sure. Dat concludeer ik uit het feit dat mijn abs nu al een beetje zichtbaar zijn in goed lichtinval.

Let maar niet op ze. Volgens mij kijken ze naar je before foto's;).

Je ziet op je laatste foto's duidelijk je abs..

Echt respect voor je prestatie.

Denk iets van 16%, echt niet veel minder. Zou gewoon 3 maanden gaan cleanbulken en dan evt voor de zomer 2 maandjes cutten, nu nog 4 maanden cutten zal je niet veel opleveren denk ik. Die abs komen vanzelf wel, is het totaalplaatje wat telt. Probeer ook niet maandelijks je progressie te tonen in een apart topic, grote verschillen zie je meestal zelf pas na 3 maanden als je 2 foto's naast elkaar legt ;). Succes en keep up the good work!

Terug
Naar boven