Phenochef
Huge Freak
- Waardering
- 263
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zit op 20 percent nu en heb ook duidelijk zichtbare abs . Ik denk persoonlijk dat jij op 17-18 percent zit . 13 percent is het zeker niet ..

Je staat op 12/13%
Net resultaat.
Als ik jouw was zou ik nu gaan clean bulken.
Als je ze veel traint dan liggen ze er dik bovenop .

Je bent netjes afgevallen, ik schat je nu 13%, ik zou nu gewoon gaan cleanbulken, misschien vlak voor de zomer nog een cutje van een maandje. In de winter gewoon vol bulken (clean of dirty wat je zelf wil)
Als je cleanbulkt hoort je VP niet heel hoog te komen. 10% is behoorlijk droog al, ik cleanbulk eigelijk altijd en ik kom nooit echt boven de 12,5% uit maar elk lichaam is anders. Het heet een cleanbulk, omdat je clean eet en niet te ver boven je behoefte, als jij dikke worsten krijgt ben je gewoon niet goed aan het cleanbulkenThx!
Clean bulken waarschijnlijk.
Zit nu aan low-carb soort van diet, krijg dagelijks ongeveer 150g carbs binnen, dus het vet gaat de laatste paar weken hard weg.
Over dat bulken.....Ik wil best 7-12 maanden gaan bulken, maar ik wil echt nooit meer mijn 'love handles' zien zoals die van de before foto's.
Als ik doorcut tot 10% bf, en dan ga bulken, wat is de kans dat ik met cleanbulken zulke worsten terugkrijg? Of valt dat mee als je redelijk lean bent door 10% bf?
. Ik zou je niet te druk maken, als je merkt dat je vet percentage te hoog wordt ga je gewoon minder eten en/of cleaner eten, het is niet dat als je eenmaal aan je bulk begint dat je dan niet meer kan stoppen als het uit de hand loopt. Ik zou op dit moment iig gaan cleanbulken, dus 300 calorieen boven je dagelijkse behoefte, de totale calorien bestaand uit ongeveer 20% vet / 40% koolhydraten / 40% eiwitten. En trainen als een beest natuurlijk 
Als je cleanbulkt hoort je VP niet heel hoog te komen. 10% is behoorlijk droog al, ik cleanbulk eigelijk altijd en ik kom nooit echt boven de 12,5% uit maar elk lichaam is anders. Het heet een cleanbulk, omdat je clean eet en niet te ver boven je behoefte, als jij dikke worsten krijgt ben je gewoon niet goed aan het cleanbulken. Ik zou je niet te druk maken, als je merkt dat je vet percentage te hoog wordt ga je gewoon minder eten en/of cleaner eten, het is niet dat als je eenmaal aan je bulk begint dat je dan niet meer kan stoppen als het uit de hand loopt. Ik zou op dit moment iig gaan cleanbulken, dus 300 calorieen boven je dagelijkse behoefte, de totale calorien bestaand uit ongeveer 20% vet / 40% koolhydraten / 40% eiwitten. En trainen als een beest natuurlijk
![]()