- Waardering
- 404
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 99kg
vraag het anders eens aan victor hoe ik ben 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vraag het anders eens aan victor hoe ik ben 

Maakt me nie uit wie je bent al ben je mohammed ali geef mij zo een nekslag en ik maak je KHAPOT JONGE. Maek je me nauw, kword helemaal gek.In MD heeft Branch ooit gezegd dat hij helemaal niet kan vechten en dat hij verschillende mensen kent met wie je beter geen ruzie kan krijgen , maar geen enkele daarvan is een bodybuilder.
Chris Cormier kreeg een paar jaar geleden in een nachtclub in LA eens een onverwachte nekslag van Mike Tyson , toen hij zich omdraaide om terug te slaan zag hij een grijnzende Tyson staan en heeft hij zich heel snel bedacht , ook al is hij veel zwaarder en fysiek veel sterker dan Tyson.
Er zullen best wel bodybuilders zijn die een flink robbertje kunnen vechten maar het is niet omdat je in de gym sterk bent dat je daarom ook kan vechten.

Ja een HELE goeie kickbokser, en dan moet je al de lompste bodybuilder tegenover hem hebben staan wat er is. Ze hoeven dan niet allemaal boksers te zijn en shit, maar ze zullen heus wel weten hoe ze moeten slaan.

Lekker nutteloze discussies weer laten we even rustig het beeldmateriaal afwachten![]()

ik hoop dat dit voorval niet al te veel opgeklopt wordt in de media en zo, t zou weer beodybuilding in een slecht daglicht stellen, ze zouden direct weer zeggen : "agressie door doping".
Aan zoiets zie je dat het ook maar mensen zijn vind ik, er zijn toch ook al voetballers en wielrenner beginnen vechten tijdens een wedstrijd.
Die 2 hebben blijkbaar al troubles gehad in het verleden, en je mag neit vergeten dat die mannen veel meer onder stress staan op zo'n evenement dan, je denkt. Die mannen staan daar echt al kermisatrakties die dagen he, steeds maaar te pas en onpasz moeten poseren en flexen, met iedereen constant op de foto, akkoord, het is hun beroep en broodwinning, maar ze staan wel onder druk, en ja , dan kan het emotioneel wel es ontploffen, is alleen jammer dat het zo in het publiek gebeurd is he

a**holes...Hallo,
Ik ben getuige geweest van dit voorval.
Stond in de rij in het restaurant toen het gebeurde.
Was niet echt een gevecht. Ze werden binnen 10 seconden al uit elkaar gehaald.
Het was een heel kort worstelpartijtje.
Wel vloog er een dienblad door de lucht en gingen ze even op de grond door.
Heb bij niemand letsel gezien, maar ik ben ook niet dichter bij gaan staan, ghehe.
Ik zag Vic wel als eerste in de kantine aan tafel zitten toen Chris langs liep.
Ik denk dat Chris iets gezegd heeft toen ,maar het ging erg snel en was net zo snel weer over.
Ene ik zou bodybuilders niet onderschatten hoor.
Ik heb heel mijn leven op wedstrijd nivo aan vechtsporten gedaan incl wedstrijden kickboxen.
Mijn wedstrijd gewicht was 68kg en ben ook kampioen in mijn gewichtsklasse geweest.
Maar ik zou echt niet met dat gewicht van toen tegen deze jongens willen staan hoor.
Tuurlijk kunnen zij niet zo goed schoppen en slaan, maar als ze je raken, dan gebeurd er wel wat.
En als je zelf dan 60 of 70 kg weegt, komt een trap of punch lang niet zo hard aan dan als je zelf 100 kg weegt.
Daarom bestaan er in de vechtsport gewichtsklassen, anders is het ongelijke strijd.
Ik heb op internet nog een filmpje gezien van Mariuz Pudzianowksi. Volgens mij is hij MMA gaan doen nu. Hij heeft zijn 1e wedstrijd tegen een zware profboxer gevochten ,maar die ging binnen een minuut out.
Terwijl Mariuz eigenlijk niet geweldig kan vechten. Was dus pure kracht.
En geloof me. Iedereen kan ik een gevecht een stoot uitdelen hoor.
Kijk naar K1 of MMA. Daar lopen tegenwoordig ook halve bodybuilders rond. Aka Overeem, Manhoef etc.
Ene volgens mij was tyson ook niet echt bepaald een mager kereltje.
Maar tyson zou toch ook k1 gaan vechten. Heeft ie maar niet doorgezet, want dan zou het een zware dopper worden voor hem.
In een echt gevecht blijft het nooit bij alleen boxen. Dan wordt het een soort mma aka straatvechten.
Overeem en manhoef zijn alle 2 zeer ervaren vechtsporters... die kun je echt geen bodybuilders noemen.. ja ze hebben wat meer spieren dan de meesten.. maar daar houd de vergelijken zeer zeker op..
Dat is zo maar je snap zijn punt toch wel krijg een rake klap van iemand die 130 gespiert
lichaam heefdt en het licht gaat uit ook bij bijvbeeld een badr hari!