MuscleMeat

Gevoelige tepels!

8Bit

Cool Novice
Waardering
1
Hallo allemaal,

ik ben nu al een tijd aan het trainen en het gaat best oke. Ben natuurlijk nooit echt tevreden. Nu ik zelf mijn schema's in elkaar kan puzzelen, weet wat ik moet eten en inmiddels weet welke supplementen de moeite waard zijn om te kopen....., wordt het tijd om een kuurtje te nemen.

Ik heb hier heel lang over nagedacht en mijn besluit staat vast! Heb veel op internet gezeten om informatie op te doen.... Weet dus wat de risico's zouden kunnen zijn. Omdat er zo veel middelen zijn en ik zelf totaaaaaal geen ervaring heb, vraag ik toch liever aan ervaren BB (Via dit forum ) wat ik volgens hun het beste kan nemen. Zie het maar als een soort van bevestiging voor mezelf :D

Eerst even kwijt wat ik met een kuur zou willen bereiken....

Ik was vroeger aardig dik en heb nu nog een klein buikje, dus ik zou graag droger willen worden (Ik ga geen clenbuterol gebruiken) en vooral meer "definitie" willen krijgen. Dat dus liever dan grove massa. Kracht maakt niet zoveel uit.... Ben toch sterker dan jullie ;)

Nu komt het...., vroeger had ik last van jeuk bij mijn tepels.

Ik zou graag 2x advies van jullie willen krijgen.

1x wat jullie me aanraden en 1 x wat jullie me aanraden met de gedachte dat ik vroeger "gevoelige" tepels had.

bij voorbaat dank voor jullie reactie!

Het is me niet geheel duidelijk wat je doel is.

Je wil een kuur doen?

Of van je overtollige bodyfat af?

• Topic Starter Topic Starter
Eigenlijk een goeie kuur wat ook heel goed helpt tegen overtollige bodyfat inderdaad.

Daar is geen enkel middel voor gemaakt als we het hebben over AS.
Hiervoor zul je moeten dieeten en flink cardioen en dan als steuntje in de rug kan je AS gebruiken alleen als jij enkel van je bodyfat afwil als hoofdzaak ben je eerder aangewezen op ephi clen of iets dergelijks en niet op AS.

Tja, clenbuterol heb ik al eens gedaan, maaruh kreeg last van mijn hart. Werd er helemaal para van. Waarschijnlijk verkeerd voorgelicht/gebruikt.

Iemand zei me dat ik winstrol moest nemen. Met deca geloof ik. maar voor die deca ben ik nu dus para i.v.m dat gevoelige tepel verhaal. Zou alleen winstrol als mijn eerste kuur een goede optie kunnen zijn?

Laatst bewerkt:
Tja, clenbuterol heb ik al eens gedaan, maaruh kreeg last van mijn hart. Werd er helemaal para van. Waarschijnlijk verkeerd voorgelicht/gebruikt.

Iemand zei me dat ik winstrol moest nemen. Met deca geloof ik. maar voor die deca ben ik nu dus para i.v.m dat gevoelige tepel verhaal. Zou alleen winstrol als mijn eerste kuur een goede optie kunnen zijn?

neem anders ephedrine of een ecy stack icm cardio

Ik was vroeger dik...., daarom ben ik bang dat ik er "breedbol" uit ga zien i.p.v "musculair" na een kuur. Ik ben geneigd om vetten op te slaan.

Maarja, logisch dat sommige er juist dikker uitgaan zien..., ik bedoel als je van AS geen lichaamsvet verliest. Blijft dat laagje vet eroverheen. Nouja dikker.. jullie begrijpen me wel. Of misschien door veel vocht??
Maar als je AS gebruikt, komen die vetten dan niet een beetje van pas?

Sorry, ben een leek.

Ik ben nu zeker niet dik meer....., maar klein buikje en redelijk getraint.
Maar krijg dat laaste beetje er maar moeilijk af.

.....
Ik heb hier heel lang over nagedacht en mijn besluit staat vast! Heb veel op internet gezeten om informatie op te doen.... Weet dus wat de risico's zouden kunnen zijn....

...Of misschien door veel vocht??
Maar als je AS gebruikt, komen die vetten dan niet een beetje van pas?

Sorry, ben een leek.
...

Als je informatie met betrekking tot risico's had opgezocht, zou je ook de antwoorden op je eigen vragen moeten weten.

Omdat er zo veel middelen zijn en ik zelf totaaaaaal geen ervaring heb, vraag ik toch liever aan ervaren BB (Via dit forum ) wat ik volgens hun het beste kan nemen. Zie het maar als een soort van bevestiging voor mezelf :D

bij voorbaat dank voor jullie reactie!

basler010, je hebt helemaal gelijk dat ik in principe de antwoorden op mijn vragen zou moeten weten.

Je kan volgens mij erg veel "leren" van iemand die ruime ervaring heeft, vandaar. En misschien had ik nog meer moeten gaan surfen, maar soms zie door de bomen het bos niet meer.

Op hoeveel % zit je nu dan?

Ik zou dan (naturel) mijn bf (bodyfat) terug zou dringen en dan pas een clean bulk kuur beginnen.
En een middel als nolva of nog beter arimidex erbij houden.

Een al eerder genoemd middel als ephedrine kan je die extra steun geven tijdens het cutten.

Ik zit nu op 13 bf%, ben 1,80 en weeg 80 kg

(4 maanden geleden laten wegen... ik denk dat ik nu minder bf heb aangezien ik nu mijn buikspieren beter kan zien als ik ze aanspan en denk het ook het ook te zien)

Ik ben bang dat als ik veel cardio ga doen, "massa" kwijt raak (niet dat ik met jullie over massa kan spreken met m'n 80m kg ;) )

Misschien hebben jullie nog wat aan te merken op mijn schema:

dag 1 benen rug biceps
dag 2 borst schouders triceps buik

dag 3 rust (ga buiten joggen plus/min 40 min)

dag 4 benen rug biceps
dag 5 borst schouders triceps buik (20/30) min cardio

dag 6 rust
dag 7 rust ( ga buiten joggen plus/min 40 min)

Al moet eerlijk zeggen dat ik niet altijd twee dagen achter elkaar rust.

Zelf denk ik soms dat benen en rug op 1 dag niet zo slim is en die 30 na de training ook niet, maar ja hoe de **** kom ik anders van die pens af....

Ik dacht er zelf inderdaad ook aan nog even droog te trainen en daarna een winny only, hopelijk kan ik aan arimidex komen.... nolvadex, misschien. Is het echt nodig dan met winny?

Ephedrine krijg ik trouwens een k*t gevoel van :(

Kan ik me nu niet gewoon meer gaan richten op massa?

Ik zit nu op 13 bf%, ben 1,80 en weeg 80 kg

(4 maanden geleden laten wegen... ik denk dat ik nu minder bf heb aangezien ik nu mijn buikspieren beter kan zien als ik ze aanspan en denk het ook het ook te zien)

Ik ben bang dat als ik veel cardio ga doen, "massa" kwijt raak (niet dat ik met jullie over massa kan spreken met m'n 80m kg ;) )

Misschien hebben jullie nog wat aan te merken op mijn schema:

dag 1 benen rug biceps
dag 2 borst schouders triceps buik

dag 3 rust (ga buiten joggen plus/min 40 min)

dag 4 benen rug biceps
dag 5 borst schouders triceps buik (20/30) min cardio

dag 6 rust
dag 7 rust ( ga buiten joggen plus/min 40 min)

Al moet eerlijk zeggen dat ik niet altijd twee dagen achter elkaar rust.

Zelf denk ik soms dat benen en rug op 1 dag niet zo slim is en die 30 na de training ook niet, maar ja hoe de **** kom ik anders van die pens af....

Ik dacht er zelf inderdaad ook aan nog even droog te trainen en daarna een winny only, hopelijk kan ik aan arimidex komen.... nolvadex, misschien. Is het echt nodig dan met winny?

met 13% bf nog een pens hebben ? meen je dat echt ?

Tja..., ik was vroeger heel dik. Naja pens. Als ik zit heb ik wel een rol zitten ja. En als ik sta dan zie je niet m'n buikspieren. Als ik mijn buik aan span zie je ze wel, alleen de onderste niet echt, maar dat ligt denk ook aan mijn training moet ik eerlijk zeggen. Misschien is dat wel het hele eieren eten, gewoon Hardcore mijn pens trainen en erbij neerleggen dat het ook wel overtollighuid is blijkbaar.

Toch had ik liever gewild dat iemand had gezegd, joh steek die winni nou maar in je reet, want dan kom je alleen maar droge spiermassa aan...., hahaha.

Misschien weer helemaal off topic. Maar ik hierboven eerder mijn trainschema.

Het is toch juist goed om je spieren twee keer in de week te pakken?????
Hoorde op de sportschool weer dat 1 keer voldoende was en juist beter om spiermassa aan te komen.

Tja..., ik was vroeger heel dik. Naja pens. Als ik zit heb ik wel een rol zitten ja. En als ik sta dan zie je niet m'n buikspieren. Als ik mijn buik aan span zie je ze wel, alleen de onderste niet echt, maar dat ligt denk ook aan mijn training moet ik eerlijk zeggen. Misschien is dat wel het hele eieren eten, gewoon Hardcore mijn pens trainen en erbij neerleggen dat het ook wel overtollighuid is blijkbaar.

Toch had ik liever gewild dat iemand had gezegd, joh steek die winni nou maar in je reet, want dan kom je alleen maar droge spiermassa aan...., hahaha.

Misschien weer helemaal off topic. Maar ik hierboven eerder mijn trainschema.

Het is toch juist goed om je spieren twee keer in de week te pakken?????
Hoorde op de sportschool weer dat 1 keer voldoende was en juist beter om spiermassa aan te komen.

Snap je volkomen kerel, maar zoals je gelukkig zelf ook inziet werkt t niet zo.
Eerst een flinke cut waarbij je een stuk lager in je bf zal eindigen en dan een slimme kuur erna.
Zo zou ik het doen.

Met winny only is het totaal overbodig.
Bij aromatiserende spulletjes is arimidex het beste wat er is, vraag dan wel om liquidex, dat is de vloeibare variant en is een stuk goedkoper en werkt net zo goed.

Efedrine is juist lekker man!

Efedrine is juist lekker man!

Nee man, ik vind het echt ****ed! Net als Koffie...

Best vreemd, want ik heb vroeger op HC feestjes aardig wat amfetamine weg gewerkt! Die kater was wel heel naar, hahaha. Maar verders :D

Maar met "aromatiserende" spulletjes bedoel je middelen waar je gyno van kan krijgen, toch?

@Bigmaus: Wat bedoel je precies met een slimme kuur?

Ik vind 13% een mooi getal om te kuren hoor. Lager hoeft niet noodzakelijk als je er echt veel moeite voor moet doen.
Het is wel beter om eerst lager te gaan en dan een droge massakuur dan nu zonder veel spier een cutkuur te plannen.

Terug
Naar boven