MuscleMeat

Gevoeligheid receptoren

Drycure

Competitive Bodybuilder
Waardering
2
Na een post op dit forum ben ik eens gaan denken over de gevoeligheid van receptoren en wilde graag van jullie horen wat voor soort middelen jullie gebruikten om bijvoorbeeld de androgenereceptor optewaarderen.

Ja ik weet dat bijvoorbeeld oestrogeen verantwoordelijk is voor de androgenereceptor gevoeligheid, maar wat voor stacks gebruiken jullie tijdens om een kuur om de daaropvolgende of dezelfde kuur misschien wel effectiever te maken.

Ben zeer benieuwd naar de reacties.

DNP :D

IGF-1
HGH
Slin

primen!!!!!!

• Topic Starter Topic Starter
DNP :D

IGF-1
HGH
Slin

primen!!!!!!

Ja, igf lijkt me de meest logische want nieuwe cellen bevatten dan ook weer nieuwe receptoren. PGF maakt je androgene receptoren toch erg gevoelig zo gevoelig dat het niet verstandig is steroiden erbij te nemen. Dat snap ik niet, zijn er mensen die dat geprobeerd hebben zou de uitkomst wel willen weten.

DNP doet dat ook? weer wat nieuws bijgeleerd :D

Ja, igf lijkt me de meest logische want nieuwe cellen bevatten dan ook weer nieuwe receptoren. PGF maakt je androgene receptoren toch erg gevoelig zo gevoelig dat het niet verstandig is steroiden erbij te nemen. Dat snap ik niet, zijn er mensen die dat geprobeerd hebben zou de uitkomst wel willen weten.
vaak pgf met as genomen ging altijd goed....

Is dit allemaal theorie of zijn er ook studies of artikelen beschikbaar op dit gebied?

Receptorsensitiviteit (zoals dat mooi heet) heeft grotendeels te maken met de dosis van de AAS. Hoe hoger de dosis, hoe eerder de desensitiviteit optreed.

Tenminste, zo werkt het bij de meeste receptoren:scratch:

Terug
Naar boven