MuscleMeat

gewicht problemen

brandal

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
68kg
Vetpercentage
3%
Hallo mensen,
Ik ben brandal en ik train zo'n 10 jaar 3x in de week. Ik heb in deze 10 jaar op de natuurlijke weg getraind (weightgainers creatine enz enz) maar ik werd maar niet zwaarder. Wel gespierder en aan kracht ontbreekt het niet, maar jarenlang 68 kilo wegen is drie keer niks. Ik heb toen 1x een kuurtje gehad (3 jaar geleden) om wat zwaarder en gespierder te worden. Deze kuur heb ik toen helemaal verkeerd aan gepakt door geen nakuur te nemen, en niet goed op me eten te letten. Ik had toen eindelijk wat kilo's op me lijf maar na een half jaar was het weer weg! Ik let daarom nu altijd op me eten maar ik heb van mezelf een snelle verbranding en ik heb zeer zwaar werk. Echt ik heb alles geprobeerd en vooral weight gainers maar het helpt gewoon niet. Ik denk dat ik maar weer een kuur ga proberen en deze beter aan ga pakken, want ik begin een beetje gefrustreerd te worden over mijn lichaams gewicht. Zo kan ik nooit een slag groter worden.

Heeft er mischien iemand tips?

Hier geld maar 1 tip: MEER ETEN

Wat is nu je voedingsschema?

Probeer eens rijst en pasta extra te eten 's middags (in plaats van waarschijnlijk brood). Je kunt wel een half brood naar binnen werken (meer eten van hetzelfde), maar je kunt beter zorgen dat het voedsel dat je eet optimaal is afgesteld op jouw doelen.

Ik wil jouw voedingsschemawel eens zien. Schrijf eens eerlijk op wat je nu echt op een dag eet. Want als je na 10 jaar training nog steeds 68kg weegt, dan krijg je echt te weinig calorieën binnen!

7 maaltijden 500-600 kcal per maaltijd, 30 gram eiwit per maaltijd, dan ga je wel groeien, en als je echt zeer fysiek werk heb, gewoon nog meer eten.

Ik kom ook moeilijk aan, maar het lukt makkelijk als je meerdere goede maaltijden per dag eet.

typ eens neer exact wat je eet op een dag, verdeelt in de verschillende maaltijden die je neemt.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reactie's.

S'ochtends om 5uur havermout , om negen uur 4 broodjes, 12:30 weer vier broodjes meestal met tonijn of ham en 2 keer in de week neem ik een bak met pasta mee(elke dag fruit). 18:00 avond eten ( drie keer in de week rijst, 1 keer pasta, en de rest van de week aardappelen) en om 21:00 neem ik meestal weer een broodje.
Als ik dit combineer met een weightgainer kom ik 3 kilo aan die ik vervolgens de week erop weer kwijt ben. Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik drie biertjes per dag drink ook na het trainen (heel dom weet ik!) maar of ik daarom op het zelfde gewicht blijf?

Wow 10 jaar trainen en 1.80 bij 68kg :( ... Ik zou toch eerder ingegrepen hebben en beginnen eten zoals het moet... Jammer man.

Zoals iedereen zegt, meer eten... Believe it or not.

Om 21.00 uur meer eten. En verdeel een litertje chocomelk over de dag. Zit je toch snel al aan een 1000 kcal extra.

Een kuur heb je helemaal niks aan als je niet voldoende eet.

Moet lukken. Beetje jammer dat je niet eerder hier hulp hebt gevraagd

Laatst bewerkt:
nou ja het is al genoeg gezegd maar nogmaals meer eten :P lees de sticky's in de voedingssectie en stel een voedingsschema samen post het en ze zulle je hier wel wat tips kunnen geven ;)

Terug
Naar boven