XXL Nutrition

gewicht stijgt bijna niet

H1996

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
67kg
Vetpercentage
7%
Me gewicht stijgt bijna niet, terwijl ik als ik kijk veel meer spierenmassa heb bijgekregen.
Zou dit komen doordat ik geen vast voedingsschemaheb?

Als je geen gewicht aankomt moet je meer eten. Voedingsschema maken

Als beginner kan je met suboptimale voeding tijdelijk vetoverschotten verliezen en over dezelfde tijd vollere spieren krijgen (opbouw van glycogeen en vocht). Om spiermassa te bouwen moet je meer gaan eten. Een schema heeft de voorkeur.

• Topic Starter Topic Starter
Als beginner kan je met suboptimale voeding tijdelijk vetoverschotten verliezen en over dezelfde tijd vollere spieren krijgen (opbouw van glycogeen en vocht). Om spiermassa te bouwen moet je meer gaan eten. Een schema heeft de voorkeur.

Zijn de spieren die ik heb bijgekregen gewoon vocht? en ben ook veel sterker geworden.
Geen schema , maar wel elke dag brinta/melk , broodjes met kip/kaas , rijst met kip/groente en veel fruit.

Zijn de spieren die ik heb bijgekregen gewoon vocht? en ben ook veel sterker geworden.
Geen schema , maar wel elke dag brinta/melk , broodjes met kip/kaas , rijst met kip/groente en veel fruit.

Maakt je geen zorgen over de dik gedrukte zin.

Tevens als je echt vooruit wilt gaan in gewicht. Moet je je gewicht wekelijks bij houden om je progressie te zien. Ik deed dit elke zondag ochtend nadat ik naar de wc ging en voor dat ik ging ontbijten. Daarnaast zal ik je aanraden on je te gaan verdiepen in voeding. Dus calorieën en voedingsschema's. Lees de stickies in het voedings sectie door. Daar staat alles dat je moet weten. Simpel gezegd eet je te weinig.

Stel een schema op van wat je nu eet, en kijk waar je nog wat extra's kunt eten ;)
Het beste zou inderdaad zijn om een strikter voeding schema te maken.

Terug
Naar boven