A Aushef Dutch Bodybuilder Lid sinds 16 nov 2006 Berichten 352 Waardering 1 27 okt 2008 #1 Deze bericht is afkomstig van de NOGB Op zaterdagmiddag 1 november zal het gewichthefteam van ROC van Twente onder leiding van Ed Westgeest een demonstratie geven in Hengelo.... Lees meer Klik om meer te lezen...
Deze bericht is afkomstig van de NOGB Op zaterdagmiddag 1 november zal het gewichthefteam van ROC van Twente onder leiding van Ed Westgeest een demonstratie geven in Hengelo.... Lees meer Klik om meer te lezen...
Antropoid El Jefe de la tribu Elite Member Lid sinds 11 jun 2003 Berichten 8.755 Waardering 89 Lengte 1m80 Massa 89kg Vetpercentage 14% 27 okt 2008 #2 Aushef zei: Deze bericht is afkomstig van de NOGB Op zaterdagmiddag 1 november zal het gewichthefteam van ROC van Twente onder leiding van Ed Westgeest een demonstratie geven in Hengelo.... Lees meer Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... O leuk. Helaas woon ik nogal een eind uit de buurt Komen jullie ook nog een keer in het midden van het land?
Aushef zei: Deze bericht is afkomstig van de NOGB Op zaterdagmiddag 1 november zal het gewichthefteam van ROC van Twente onder leiding van Ed Westgeest een demonstratie geven in Hengelo.... Lees meer Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... O leuk. Helaas woon ik nogal een eind uit de buurt Komen jullie ook nog een keer in het midden van het land?
Masallah Huge Freak 10 media-items Lid sinds 22 jun 2005 Berichten 7.607 Waardering 20 27 okt 2008 #3 Misschien dat ik wel ff kom checken, ondanks de drukte met school.
A Aushef Dutch Bodybuilder Lid sinds 16 nov 2006 Berichten 352 Waardering 1 31 okt 2008 Topic Starter Topic Starter #4 De atleten die deze demonstratie geven zullen morgen in Den Haag ook tillen tijdens de Nederlands Team Kampioenschappen. In het geval dat jij kunt en dit meer centraal is bent jij welkom. De adres is Rubenstraat 41 - Den Haag.
De atleten die deze demonstratie geven zullen morgen in Den Haag ook tillen tijdens de Nederlands Team Kampioenschappen. In het geval dat jij kunt en dit meer centraal is bent jij welkom. De adres is Rubenstraat 41 - Den Haag.