MuscleMeat

Gewichtheffen: EK Senioren 2009

Aushef

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Mita Overvliet behaald A limiet EK Senioren

Zaterdag (1 november) tijdens de wedstrijd ‘Pokalturnier in Angemünde, Duitsland heeft Mita Overvliet zich gekwalificeerd voor de Europees Senioren Kampioenschappen 2009. Uitkomend in de dames gewichtklasse tot en met 58kg behaalde Mita een totaal van 168kg. Deze kilos staan gelijk aan de (normprestatie) A-limiet voor de EK Senioren.

Lees meer

Tis jammer dat er bij gewichtheffen zo pietluttig wordt gedaan over techniek. Een gewicht omhoogrossen en uitstoten is best te doen, maar zo hoeft het voor mij niet meer.

Kan iemand bovenstaand user bannen uit dit subforum plz.

iemand met een goede techniek zien een snatch of cl&j uitvoeren, is echt zalig. En dan zwijg ik nog over het feit dat een vrouw die gewichtheffen doet, 1 van de mooiste dingen op aarde is. Die souplesse, snelheid is echt fabuleus. Mannen compenseren dit dan meer door hun totaal ongebrek aan kracht.

mijn favouriete klasses zijn -53 en -58 bij de vrouwen

Tis jammer dat er bij gewichtheffen zo pietluttig wordt gedaan over techniek. Een gewicht omhoogrossen en uitstoten is best te doen, maar zo hoeft het voor mij niet meer.

Ik nodig u uit, doe eens mee aan een wedstrijd. Je zal zeker en vast hoog scoren aan je vastberaadenheid te horen.

Kan iemand bovenstaand user bannen uit dit subforum plz.

Ik nodig u uit, doe eens mee aan een wedstrijd. Je zal zeker en vast hoog scoren aan je vastberaadenheid te horen.

Haha, ik ben alleen een beetje aan het sarren. Gewichtheffen vind ik geweldig, inclusief de technieken. 105 kg klasse is mijn favoriete klasse om naar te kijken. Zware mannen, maar bijna altijd goed afgetraind.

ok dan :D

Nette instelling Saar!

Terug
Naar boven