XXL Nutrition

Gewrichten ....

CursedTalon

...
Elite Member
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
62kg
Vetpercentage
10%
Hallo,

Ik heb een klein probleempje met mijn gewrichten in mijn heupen. Ik train met rippetoe en alles gaat lekker, ga goed vooruit maar helaas heb ik sinds deze week echt last van mijn gewrichten in mijn heupen.

Zelfs als ik met 20 KG (stang alleen) squat doen ze pijn, weet er misschien iemand hoe ik die het snelste kan later herstellen zodat ik er weer vol tegenaan kan?

Ik zat te denken aan de helft van mijn maximale gewicht met setjes van 12-15 reps (30 KG in dit geval) totdat het hersteld is, goed idee?

Ik slik op dit moment ook Omega 3 van XXL want dat zou ook helpen bij het herstellen van de gewrichten.

Tips zijn welkom ...

Laatst bewerkt:
je gewrichten in je liezen? Wat bedoel je daar precies mee? Bedoel je je heupgewrichten?

Als je er last van blijft houden zou ik even naar de fysio gaan als ik jou was.

Ja daar zat ik ook al aan te denken :)
De werking van glucosamine is twijfelachtig.
Het beste kun je wat rust houden. Als je pijn hebt in je gewrichten is dat niet goed. Een training mag gewoon geen pijn doen in je gewrichten.
Bouw het gewicht af tot je minder pijn voeld. Het lijkt dan dat misschien minder resultaat boekt, maar als je gewrichten naar de knoppen gaan ben je nog veel verder van huis.

• Topic Starter Topic Starter
Bij 20-30 KG doet het nog een beetje pijn, dat zal het dan maar worden totdat het hersteld is.

Terug
Naar boven