AndroidHealthClinic

Gezakt :(

Kerel, dit is een focking zegen! Studeren is echt niet zo'n pretje als je zou denken, ga eerst nog een jaar chillen bij je mams in huis, haal je examens volgend jaar gewoon ff. Of was dit al je tweede keer zakken?

Kop op n*gga!

Wat? ???

Ik heb nog nooit zoveel vrije tijd gehad, zit echt alleen maar te fappen, trainen, eten, chickies hosselen, en DBB'en. Wat nou geen pretje :o

• Topic Starter Topic Starter
Wat? ???

Ik heb nog nooit zoveel vrije tijd gehad, zit echt alleen maar te fappen, trainen, eten, chickies hosselen, en DBB'en. Wat nou geen pretje :o

nee man school is ****ed up als ik eraan terug denk, denk ik aan het volgende:

1. je ziet zoveel ****ing lekkere chicks op je school maar ze moeten niks van je door de volgende punten die hieronder beschreven staan :D
2. geen geld of bar weinig geld
3. je hormonen gieren door je lichaam dat je hele dagen zit te rukken
4. stressen voor je examens
5. elke dag weer naar die k*t school, spijbel je 1 dag krijg je het te pakken en ga je meer spijbelen totdat je amper op school meer komt.
6. ****ing lekkere wijven op je school maar ze moeten je niet door boven genoemde redenen

nee man school is ****ed up als ik eraan terug denk, denk ik aan het volgende:

1. je ziet zoveel ****ing lekkere chicks op je school maar ze moeten niks van je door de volgende punten die hieronder beschreven staan :D
2. geen geld of bar weinig geld
Spreek voor jezelf, ik heb al geruime tijd 5 cijfers op me bankrekening :p

3. je hormonen gieren door je lichaam dat je hele dagen zit te rukken
:)
Heb nooit gestressed voor examens.
5. elke dag weer naar die k*t school, spijbel je 1 dag krijg je het te pakken en ga je meer spijbelen totdat je amper op school meer komt.
Elke dag? Ik ga sinds januari 4 uur gemiddeld per week heen :roflol: Op een universiteit bestaat 'spijbelen' niet, je komt, of je komt niet. Zal die leraar worst wezen.
6. ****ing lekkere wijven op je school maar ze moeten je niet door boven genoemde redenen
Tja, dat is wel ****ed up, maar in het weekend maak je dat goed door gewoon uit te gaan. :) Wat ik echt bizar vind, ik kom op de universiteit echt soms van die gruwelijk lekkere meiden tegen, op een universiteit! WTF DOEN ZE DAAR :fuu:

Spreek voor jezelf, ik heb al geruime tijd 5 cijfers op me bankrekening :p

:)

Heb nooit gestressed voor examens.

Elke dag? Ik ga sinds januari 4 uur gemiddeld per week heen :roflol: Op een universiteit bestaat 'spijbelen' niet, je komt, of je komt niet. Zal die leraar worst wezen.

Tja, dat is wel ****ed up, maar in het weekend maak je dat goed door gewoon uit te gaan. :) Wat ik echt bizar vind, ik kom op de universiteit echt soms van die gruwelijk lekkere meiden tegen, op een universiteit! WTF DOEN ZE DAAR :fuu:

me e-rekening is ook 5 cijfers :D

ben de laatste 2 maanden met de bus gegaan naar me school, en dan kom ik altijd langs de universiteit van leiden en indd focking lekkere wijven.

trouwens op me school ook (mbo) allemaal rond de 16 en me vak is eerste instantie wijven werk zou je denken dus echt vet veel wipkonijntjes schat zo de ratio 20% ballen en 80% k*tje en dan krijg je mijn klas........ jezus 50/50 en lelijke k*t snollen zit er 2 in die lekker waren.

Ach beter dan de ratio ballen - k*tje die ik heb, zitten 4 meiden in m'n klas, dat is 10%... :o En ze zijn niet knap... :o

Daarom spendeer ik de uren die ik spendeer op de universiteit (en dat zijn er niet veel), veelal in het gebouw van psychologie....... :)

PS, 25 en dan nog mbo?

En potverdomme, mijn rekening is echt 5 cijfers :mad:

Ach beter dan de ratio ballen - k*tje die ik heb, zitten 4 meiden in m'n klas, dat is 10%... :o En ze zijn niet knap... :o

Daarom spendeer ik de uren die ik spendeer op de universiteit (en dat zijn er niet veel), veelal in het gebouw van psychologie....... :)

PS, 25 en dan nog mbo?

En potverdomme, mijn rekening is echt 5 cijfers :mad:

ja joh heb me hbo op zak van 3 jaar geleden alleen verkeerde richting gekozen wat ik later wil gaan doen, dus ja heb nu het werk gevonden die ik leuk vind alleen geen diploma ervoor.

maar ja ik ben wel de man op die school 100+ kg op 1.74 geen 16 jarige die mij dat kan flikken :D ik zit dan in een klas die hetzelfde doen als ik werken/leren dus die gasten zijn ook allemaal wat ouder, rond mijn leeftijd wel en is ook de enigste klas die part time naar school gaat de rest allemaal full time dus dan krijg je al die 16 jarige snolletjes die bij peppie en mammie woont

En mijn rekening heeft 2 nullen alleen staat er debet op :mad:

Laatst bewerkt:
lullig ouwe

:roflol:

Wat voor opleiding volg je dan?

Lil Priest jij bent gewoon lelijk jonguh daarom willen die wijven je niet, ga nou geen smoesjes zitten te verzinnen.:D

21 jaar en nog in het middelbaar :roflol:
doe gewoon een examen voor de examencommissie van de overheid. In een jaartje heb je je diploma en kan je nog unief of hoge school gaan doen.

:roflol:

Wat voor opleiding volg je dan?

spw (sociaal pedagogische werk) met verstandelijk gehandicapten werken.

---------- Toegevoegd om 00:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:29 ----------

Lil Priest jij bent gewoon lelijk jonguh daarom willen die wijven je niet, ga nou geen smoesjes zitten te verzinnen.:D

ben gods lelijk maar dat is het em niet, when the shirt goes off the bullshit stops, maar ja dan zien ze me 20+ cm edick en dan is het helemaal gedaan.

het is een eindeloze strijd.

Ja toch? Toen ik mooiboy 1.0 was (dus nog niet gespierd), moest ik nog wel eens m'n best doen voor 'n meid. Nu hoef ik maar 'n beetje stom te staan dansen in 'n XL armani shirtje (die zitten lekker strak) en je hebt alle ogen op je gericht... :o Je ziet ze echt stiekem steeds kijken en steeds 'n beetje gedraaid naar je toe staan zodat ze je kunnen zien.

Terug
Naar boven