XXL Nutrition

Gezocht: 50cent-film: Get rich or die tryin'

boogie

Huge Freak
Waardering
6
Die zoek ik dus. Via torrentspy kan ik em helaas niet krijgen, nieuwsgroepen snap ik geen drol van. Dusss, iemand een idee? Want wil em wel graag ff checken een dezer dagen. Bij voorbaat dank alsmede karma,

-xxx-

Na die opmerking van gisteren verdien je het eigenlijk niet, maar is een divx goed zat ?

Stuur maar een PM en dan stuur ik je de gegevens. (ga hem nu even downloaden voor je)

User Rating: ***_______ 2.3/10 (5,114 votes)

lol

• Topic Starter Topic Starter
hehe, tnx CoD!

nummer 27 op de 'bottom' list :laugh:

Zoek liever naar de film "Get BIG or die tryin", jij ectofiel.

k*tfilm dus net als die 8mile shit

Ik ben het gezeik van die 2pac neppers kotsbeu

Die score is laag omdat die mensen niet van 50cent houden. Die film op zich is zekers wel aardig gelukt. Zeker als je er vanuit gaat dat hij geen acteur is.

Ik vind het een goed verhaal, met redelijk acteer werk. Van mij zou deze fillm een 7 krijgen.

wel wat kom ik juist te zeggen!

het is idd een zuig film. verder dan de helft ben ik niet gekomen.

probeer het hier even http://ts.kurtubba.com/ dan kan je alle torrent sites doorzoeken, zo had ik hem ook gevonden.

Jah ik wil die film ook wel eens zien, lang geleden dat ik flink heb moeten lachen om een film.

Heb pas Tha Eastsidaz gezien van onze Snoop Dogg. Weet niet of het een oude of nieuwe film was maar het was wel grappig. Dus Boogie..

Verder vind ik die 50cent maar een nicht.

niks tegen fifty jonge,,,

hij ving 9 kogels op met zijn lichaam, en he's still walking arround,,

kan je van 2pac niet zegguh :D

50Cent wil teveel 2pac neppen en dat staat met niet aan!

Santino88 zei:
50Cent wil teveel 2pac neppen en dat staat met niet aan!

dat is een argument niet ondersteund door feiten man.....

je moet niet die bulls*t van fifty nu horen zo als windowshopper en candy shop, dat is niks,, zijn vroegere gangsta rap dat was da bomb, vond het vroeger (toen ik nog helemaal into rap game was) 2pac soms zelfs over schrijden, maar het klopt 2pac is da bomb als je het werk van 50 die hij nu levert met 2pac's rap vergelijkt..

btw,
paar toppers van zijn oude muziek:
shot ya,
N.Y.P.D
WHAT up gangsta?
if i cant
be an gentleman.
etc.

maar ja, ... echte muziek is toch beter .......

ja klopt,
Vroeger maakte 50cent echte rap/hip-hop, Maar als je wilt doorbreken en een groter publiek wilt bereiken moet je toch meer hipPop maken,
Zoals de song In da Club

Terug
Naar boven