jamesz
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja meerdere malen. Een van z'n zwakste nummers als je het mij vraagt. Vind hem in de wat vrolijkere nummers een heel stuk beter uitkomen.Santino88 zei:2pac legde veel meer emotie in z'n songs het einde van hit em up al beluistert?
Brutez zei:Ja meerdere malen. Een van z'n zwakste nummers als je het mij vraagt. Vind hem in de wat vrolijkere nummers een heel stuk beter uitkomen.
Santino88 zei:just a lidlle bitth a littdle bith of this and a lidlle bith of tha t and ...
2pac legde veel meer emotie in z'n songs het einde van hit em up al beluistert?
schumanneke zei:tuurlijk ik heb die zo vaak beluistert santino, maar bedoel je nou echt je emotie leggen in dit:
**** Mobb Deep,
**** Biggie,
**** Bad Boy as a staff, record label, and as a mother ****in crew.
And if you want to be down with Bad Boy,
Then **** you too.
Chino XL, **** you too.
All you mother ****ers,
**** you too.
(take money, take money)
All of y'all mother ****ers,
**** you, die slow mother ****er.
My fo' fo' (.44 magnum) make sure all yo' kids don't grow.
You mother ****ers can't be us or see us.
We mother ****in' Thug Life riders.
West Side till' we die.
och ja, zal ook wel een vorm van emotie zijn bro,
ik weet wel, ik luisterde fifty toen hij net opkwam hij was toen niet eens zo bekend, ik kom me eigen heel goed vinden in zijn rap. en daarom luisterde ik meer naar fifty dan 2pac....
mja, van rap, kwam naar mijn mening alleen maar meer criminaliteit.....

robocop zei:ik zie niet wat mensen in 2pac zien.
Die vent is al ik weet niet hoelang dood en toch kotm er om de zoveel tijd een nummer van hem uit wordt er echt strontziek van.