XXL Nutrition

Gezocht: Adidas Adistar 2008 gewichthefschoenen

robinio

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m93
Massa
95kg
Vetpercentage
16%
Beste DBB-ers,

Ik heb het internet al afgezocht, maar kom ze niet meer tegen en heb al vernomen dat ze niet meer geproduceerd worden, het adistar 2008 model. Ik heb nog 1 webwinkel gevonden die ze verkoopt alleen die hebben mijn maat niet meer, 9/9.5US, rond de 43 in Europa. Nerlinger heeft ze ook niet meer in het assortiment. Hebben jullie nog tips waar ik kan kijken, of heeft iemand ze 2e hands in de verkoop?

Robinio

Ps: het gaat om dit model

http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/voor-schoenen-squat-273578/index6.html (Zie post onderaan "gatsby")

Laatst bewerkt:
Beste DBB-ers,

Ik heb het internet al afgezocht, maar kom ze niet meer tegen en heb al vernomen dat ze niet meer geproduceerd worden, het adistar 2008 model. Ik heb nog 1 webwinkel gevonden die ze verkoopt alleen die hebben mijn maat niet meer, 9/9.5US, rond de 43 in Europa. Nerlinger heeft ze ook niet meer in het assortiment. Hebben jullie nog tips waar ik kan kijken, of heeft iemand ze 2e hands in de verkoop?

Robinio

http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/voor-schoenen-squat-273578/index6.html (Zie post onderaan "gatsby")

De 2012 versie zijn in mijn beleving nog een stuk beter dan de '08. Ik zou voor de '12 versie gaan.

Beste DBB-ers,

Robinio

Die schoenen heb ik ook! Wereld schoenen! Kijk eens op http://www.nerlinger.com :cool:

Ik zag later pas dat ze bij Nerlinger out of stock staan lol. Maar als je NU nieuwe schoenen gaat halen dan lijkt me ook dat je de nieuwste versie haalt? Die schoenen gaan bijna een leven mee, dus koop dan gewoon de nieuwste.

• Topic Starter Topic Starter
Anders misschien Ebay proberen? Ik heb vorige week nog adidas powerlift trainers gekocht daar, gewoon nieuw in doos, niks mis mee.

• Topic Starter Topic Starter
Anders misschien Ebay proberen? Ik heb vorige week nog adidas powerlift trainers gekocht daar, gewoon nieuw in doos, niks mis mee.

Heb ik ook gezocht. Staat 1 paar op maar de maat is veel te klein helaas. Wellicht is een mail sturen naar Adidas een optie.. Iemand nog andere tips?

193 en schoenmaat 43? strong ratio.
waarom zoveel moeite voor oude schoenen die toevallig iets beter ogen. je traint er toch mee, je gaat er niet mee stappen. tenminste dat lijkt me.

Heb ik ook gezocht. Staat 1 paar op maar de maat is veel te klein helaas. Wellicht is een mail sturen naar Adidas een optie.. Iemand nog andere tips?

adidas zelf mailen heb je niks aan, die sturen je door naar andere verkopers.
zelfde geval met nike voor de romaleos.

Ik heb ze maar ik had van beiden het ijzer waar de straps doorheen gaan al vrij snel kapot getrokken en hoe ze mijn voeten passen is ook niet helemaal perfect. Misschien ligt het aan mij maar weet je zeker dat je de moeite wilt doen voor specifiek dat model? Misschien kun je ze 2e hands van iemand krijgen?

Laatst bewerkt:
Heeft bij mij ook lang geduurd voordat ik ze goed ingelopen had voordat ze echt comfortabel zaten.

die klittenband moet je ook niet zo strak aan trekken he :D dat knelt je hele voet af

Haha ja dat had ik eerst ook vaak, dus ik hield me al wat in maar blijkbaar toch niet voorzichtig genoeg geweest.

Ik zou wel nieuwe willen en die oranje draken spreken mij ook niet zo aan dus ik zoek wel mee

Wat is precies het verschil tussen deze schoenen? Ik vind die van 2008 eerlijkheidshalve gewoon een stuk mooier!

De '08 gaat na versloop een stuk slappere schoen worden. Hak/hiel gedeelte is gewoon snel slap. Bij de nieuwe versie zit je met een hiel in een soort kom, veel stabieler. Echt koop die rooie.

Je kan nergens meer andere soorten adidas kopen behalve de power perfect II en die adipower. Heb Ebay gechecked, Nerlinger, Adidas, ieljastrik, athleteshop etc. (Ik wilde die Ironworks III hebben). Het enige wat je kan kopen in maat 43 is de shit die nu overal te koop is. Wil je wat "bijzonders" moet je 2ehands kopen of een freakmaat hebben.

Die heb ik!

Terug
Naar boven