XXL Nutrition

Gezocht: ervaringsdeskundigen Bigorexia (sportverslaving)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lid geworden
12 apr 2021
Berichten
1
Waardering
1
Hallo allemaal!


India en ik (Pleun) zijn onderzoek aan het doen voor onze documentaire over Orthorexia Nervosa en Bigorexia Nervosa. Hiervoor zouden wij heel graag met mensen willen spreken die ervaringsdeskundigen zijn op het gebied van bigorexia, zodat wij een beter beeld kunnen krijgen van deze problemen.

Bigorexia wordt omschreven als een stoornis waarbij er een obsessie is voor spieropbouw.

Ben jij of ken jij iemand die dit heeft (gehad)? En zou jij bereid zijn om ons hier meer over te vertellen, zodat wij een beter beeld hebben van wat dit probleem inhoudt? Laat het ons vooral weten via onderstaande emailadressen, zo help je ons heel erg tijdens onze onderzoeksfase.

Indiabeks@gmail.com

pleunderuiter@hotmail.com

PS: het gesprek is bedoeld voor onderzoek en wordt niet gepubliceerd.


Alvast bedankt,

India en Pleun
 
Ik denk dat je op een bodybuild forum wel goed zit voor dit.

Waar willen jullie precies achterkomen met dit onderzoek?
 
Wie is in staat om een dergelijke diagnose vast te stellen van, laten we wel wezen, een complexe aandoening. Of is een zelfdiagnose reeds voldoende voor jullie onderzoek?
Dit dus, want iedereen kan zichzelf wel de diagnose bigorexia geven hier denk ik
 
Bigorexia present
 
Wat als je helemaal niet zo groot ben, maar je je zo wel voelt?
 
denk dat bigorexia hier goed te vinden is,, van dat andere heb ik nog nooit gehoord.,succes in ieder geval met het onderzoek. Als je aanhang vind en het privé houd is dit een goede plaats voor info.
 
Waar staat deze stoornis in DSM V ?

Maargoed, genoeg patiënten op dit forum.
 
Waar staat deze stoornis in DSM V ?
Die staat er niet als zodanig. Staat onder obsessieve compulsieve gerelateerde stoornis. Vandaar dat het eh, nogal complex is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven