Fitness Seller

Aankondiging Gezocht: Freelance vertegenwoordiger Gorilla wear & Harbinger fitness (m/v)

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
Gorilla Wear is op zoek naar een medewerker voor België en Luxemburg. Hieronder volgt alle informatie m.b.t. de vacature.

GEZOCHT: FREELANCE VERTEGENWOORDIGER GORILLA WEAR & HARBINGER FITNESS (M/V)

Bedrijfsomschrijving:
Gorilla Wear is een internationaal bedrijf met de thuis basis in Hengelo (ov) in Nederland. Gorilla Wear is één van de wereldleiders op het gebied van design, fabricatie, distributie van sportkleding gerelateerd aan het Bodybuilding segment. Het merk Gorilla Wear wordt momenteel wereldwijd gedistribueerd zoals o.a. in Nederland, Duitsland, Zweden, Italië, Spanje, Griekenland, Verenigde Arabische Emiraten en Bahrain.

Functieomschrijving:
Promotie en verkoop van een uitgebreid productengamma aan de groot- en detailhandel. Je bezoekt zelfstandig gebruikers/afnemers en je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van nieuwe klantenrelaties. Je begeleidt jouw klanten en geeft instructies voor het juiste gebruik, presentatie en je stelt sales forecasts. De verantwoordelijke regio is/zijn geheel (Frans- en Nederlandstalig) België en Luxemburg.

Aanbod en Voordelen:
Je komt terecht in een succesvolle, sterk groeiende en internationale onderneming. Je maakt contacten op alle niveaus met reële en significante impactmogelijkheden in de markt waar ruimte is voor eindeloze groei. We bieden je een aantrekkelijke commissie en commerciële ondersteuning. Als zelfstandig ondernemer ben je dus geheel zelf verantwoordelijk voor jouw resultaten en ook de verdiensten. Uiteraard wordt je voorzien in verkoopondersteunend materiaal.

Algemene Vereisten:
• Je hebt een klant en service gerichte instelling.
• Je hebt een enthousiaste, dynamische,inventieve en communicatieve persoonlijkheid en een resultaatgerichte instelling.
• Je voelt je thuis in een de omgeving van fitnesscentra, sportwinkels en bent een sportieve persoonlijkheid.

Talen:
Nederlands: Zeer goed
Frans: Zeer goed
Duits: Goed

Contactgegevens:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Dhr. Bas Bokkinga, bel met 074 – 291 99 45 of stuur een email naar info@gorillawear.com met je motivatie en CV.

Succes aan de sollicitanten!

interessante job wel, zeker. het woordje freelance vind ik wel een beetje beangstigend...
Je voelt je thuis in een de omgeving van fitnesscentra, sportwinkels en bent een sportieve persoonlijkheid
yes sir :D

goeie post T

• Topic Starter Topic Starter
Zelfstandig contract he, je eigen baas dus (tot bepaalde hoogte uiteraard).

Zelfstandig contract he, je eigen baas dus (tot bepaalde hoogte uiteraard).

mja, en ook superrap buiten als t nodig is, en hoe het dan moet qua sociale zekerheid, das me niet volledig duidelijk, maar ik dacht dat het dan ineens OCMW is :( (geen stempelgeld dus)

ik heb de laatste tijd 5 (!) vacatures gevonden die perfect aansluiten op mijn profiel (betalingsverkeer software) en dat is dus allemaal uitsluitend freelance...geen speld tussen te krijgen

en de reden is simpel: het is voor die bedrijven in het huidige economische klimaat (overaanbod qua werknemers wegens te weinig open vacatures) gewoon makkelijker want die kunnen ze heel snel buiten zetten hé

ik vermoed wel dat we uiteindelijk neer een samenlevingsmodel wullen moeten gaan waarin iedereen een kleine zelfstandige is en zich aan elke andere partij "verhuurt"...

toch blijft dit interessant wegens gerelateerd aan de hobby :)

Daar heb je wel een punt, maar in dit geval zoekt men wel naar iemand die langdurig kan blijven indien die persoon goed bevalt uiteraard.

Diploma vereisten?

hmm intressante job :D

Jammer van dat Frans en Duits

Wel een leuk baantje denk ik, aardig district ook wel. Denk echter wel dat dit is weggelegd voor onze Belgische vrienden, aangezien je vloeiend Frans moet kunnen. Vraag me af wat zoiets zal verdienen.

Wel een leuk baantje denk ik, aardig district ook wel. Denk echter wel dat dit is weggelegd voor onze Belgische vrienden, aangezien je vloeiend Frans moet kunnen. Vraag me af wat zoiets zal verdienen.
Zal afhangen van je prestaties... sommige vertegenwoordigers verdienen 2000 p/m, anderen bij momenten 15000... maar die kloppen ook flink veel uren. Bij momenten 16 u per dag op de baan is dan niet abnormaal.

Krijg je ook bedrijfskleding?? :D

Terug
Naar boven