Fitness Seller

Gezocht: hardcore youtube filmpjes

Obeb

Ripped Bodybuilder
Waardering
171
Lengte
1m83
Massa
81kg
Hallo BB'ers :)

Ik ben bezig een filmpje te maken voor de motivatie.
Nu ben ik op zoek naar filmpjes van bodybuilders die "hardcore" en "angry" trainen.
Oftewel letterlijk "bloed, zweet en tra(i)nen" :p

Hebben jullie nog filmpjes die onder deze categorie vallen, of heb je nog trainings (of poseer) filmpjes waarvan je denkt... daar moet een shot van komen in een compilatiefilmpje... post die dan :)
Het liefst niet van een compilatiefilmpje, maar het originele filmpje. Vooral ook omdat ik op zoek ben naar ander materiaal dan in de huidige compilatie/motivatie filmpjes.

Karma voor waardige posts:)

Gebruik de zoekfunctie eens, hier zijn al 4367 topics over...

• Like
Waarderingen: Obeb
  • Topic Starter Topic Starter
Thnx mensen :)

Ben benieuwd naar het eindresultaat, enig idee wanneer je hem klaar hebt?

Laatst bewerkt:
ben benieuwd naar het eindresultaat. muziek had je al neem ik aan.

Wel hardcore idd maar niet echt bodybuilding gericht ;)
Heb je ook toevallig een (youtube)filmpje van je posingroutine toen je de superbody won?

Wel leuk om wat nederlanders erin te gooien naast roelly ;)

---------- Toegevoegd om 09:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------

Weet niet of je al muziek had maar dit nummer is echt GRUWELIJK voor een filmpje wat jij in gedachten hebt :hedbang::hedbang:

http://www.youtube.com/watch?v=GZGbsluN60c

Wel hard nummer idd. Maar heb al 2.40 film op een ander (bruut) nummer. Dus die gaat neit meer veranderen. Want de filmpjes zijn aangepast op de teksten en muziek.

nee is wazig opgenomen en de goede vids die ik heb heb ik op cd en weet niet hoe ik die hier krijg.

http://www.youtube.com/watch?v=MCooQcat84Q

---------- Toegevoegd om 15:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ----------

gijs320kgdeadlift.jpg

---------- Toegevoegd om 15:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:17 ----------

th_gijsybf085.jpg

---------- Toegevoegd om 15:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:21 ----------

th_poseren3wekenvoordewedstrijd002.jpg

gebruiker zhnasi op youtube maakt veel van deze filmpjes

---------- Toegevoegd om 18:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:19 ----------

zhasni

• Like
Waarderingen: Obeb
gebruiker zhnasi op youtube maakt veel van deze filmpjes

---------- Toegevoegd om 18:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:19 ----------

zhasni

Jep Zhansi (ofzo idd) daar heb ik alle filmpjes van bekeken, zitten veel goede bij! je ziet ook dat hij rekening houd met timing muziek enz enz. en niet maar wat knipt en plakt.

Thnx zit iig wat tussen. die van ed carney (hehe:D) zit er al in. en van branch en yates/ruhl had ik ook al wat van in verwerkt.

@gijs
Thnx man, ik zal ff kijken als er iets verwerkt kan worden het filmpje

tja,er zijn er zoveel,je kan best met de zoekfunctie bij "motivatie" zoeken ,daar staan de beste en deze natuurlijk :D

[Link niet meer beschikbaar]

wanneer heb je hem klaar,ben wel benieuwd

Ik heb hem af :) K'zal hem nog ff nachecken en dan uploaden.

Terug
Naar boven