- Waardering
- 6
kan iemand mij aan dit spel helpen? heb al 2 dagen tevergeefs gezocht 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lauw zei:ja, ik ben een hele nare man.
edit: @ Monsterstrength: ik heb mijn dodge charger zo snel gemaakt met speciale onderdelen (supercharger van Vortex! w00t!, dubbele nitro, centerforce clutch, hooker headers, flowmaster uitlaat, noem de de hele shit maar op)... maargoed... ik heb mn charger nu zo enorm opgevoerd dat ik wheelie's kan doen! Net als in de fast and the furious! w00t!!!
je wilt niet weten wat je em aandoet 
Lauw zei:ja, ik ben een hele nare man.
edit: @ Monsterstrength: ik heb mijn dodge charger zo snel gemaakt met speciale onderdelen (supercharger van Vortex! w00t!, dubbele nitro, centerforce clutch, hooker headers, flowmaster uitlaat, noem de de hele shit maar op)... maargoed... ik heb mn charger nu zo enorm opgevoerd dat ik wheelie's kan doen! Net als in de fast and the furious! w00t!!!
.Stancke zei:

Suf??...SUFRob G zei:Ik heb het spel ook op mijn xbox staan, dus het is volgens mij niet alleen ps2. Maar heb het eigenlijk nooit echt gespeeld, leek me nogal suffe game.
??....Bouncin' 'round in tha' oldskool Impala is not SUF!!!!

the better dayz zei:Suf??...SUF??....Bouncin' 'round in tha' oldskool Impala is not SUF!!!!
![]()
![]()