MuscleMeat

Gezocht model Fotoshoot

Svenco

Novice
Waardering
0
Beste body builders,

Ik ben op korte termijn opzoek naar een bodybuilder die ik kan fotograferen.

Ik studeer aan de foto academie en heb een concept waarbij ik 3 body builders nodig heb. 2/3 heb ik al geschoten.

Wat ik zoek:
- iemand die actief is in het body builden
- iemand waar ik bij hem of haar thuis kan fotograferen ( ik neem een mobile studio mee waar we de shoot in zullen maken)
- iemand waar ik deze week nog terecht kan

De shoot is 100% koste vrij. de beelden die gemaakt worden stuur ik je dan ook kosteloos toe.

Hoor graag of er iemand interesse heeft.

[Link niet meer beschikbaar]

Groet,
Sven

denk niet dat iemand dat interessant vind zonder een vergoeding :)

wat voor foto's krijg ik opgestuurd? formaat / kwali etc.

heb wel interesse als ik samen met Ruud mag komen

• Topic Starter Topic Starter
vreemd!
het is juist een wisselwerking, normaal gezien wordt ik betaald om te fotograferen.

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jun 2012 om 14:02 ----------

De foto's worden gemaakt met een Nikon D800 Full frame camera. hoogst mogelijke qualiteit die je jezelf kunt voorstellen 36,5 MPIX

mensen durven zich hier niet zo snel bloot te geven, te buff om te laten zien aan de rl.

probeer anders het sub-fora, dutch-fitness.

Als ik het juiste lichaam had ...had ik ja gezegd

Misschien ook handig om de minimumeisen er bij te zetten? En eventueel vragen via PM bij mensen die aan de contest mee doen...

Inderdaad,

Wat is de eis?
Ik acht mijzelf niet buff genoeg om een shoot te doen maar aan de andere kant.. waarom niet?

• Topic Starter Topic Starter
De eisen:

Voor mij hoef je geen mega body builder te zijn, het enige wat wel duidelijk zichbaar moet zijn is dat je aan body building doet. Mocht je nu twijfelen, stuur me even een mail met een foto dan kan ik je gelijk laten weten of je geschikt bent

Vraag Skinnie, in ruil voor een dumbbell in je anus doet hij het wel.

Misschien wel handig om even te laten weten of er een maximale rijafstand is die jij wilt afleggen..

Als je hierheen komt mag je van mij best foto's maken.

Kan het ook bij jou thuis in Breda? Vrijdag moet ik toch nog naar Rotterdam, dus kan daar wel effe pitstop maken als het niet te lang duurt :P

En is het erg als je verder lelijk bent?

Is het wel naakt ?

Ja eisen zijn wel handig, en hoe ver je wilt rijden..

wat een reacties weer.....

We hebben niet allemaal zo'n fysiek als jij D77...

Terug
Naar boven