AndroidHealthClinic

[Gezocht] Nieuwe game

CursedTalon

...
Elite Member
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
62kg
Vetpercentage
10%
Heb dit jaar pas 1 game aangeschaft, crysis 2. Nu ik deze blauw heb gespeeld zoek ik een nieuwe pc game maar er staat niet zoveel tussen op steam, erg jammer.

Enige aanraders? Warhammer 40.000 Space marine ziet er echt vet uit maar die komt pas in september uit.

Ik zoek een game met extreem veel actie (hack en slash bijvoorbeeld) of een rpg game waar je je character kunt ontwikkelen en nadat de storyline afgelopen is je nog wel kan verder kan spelen.

Fable 3 ziet er interessant uit, heb deel 1 zovaak uitgespeelt maar dat is zo lang geleden, ben bang dat deel 3 een teleurstelling zal zijn en dat is zonde van het geld :p

gears of war, cod, battlefield, wat wil je? single player of multiplayer?

• Topic Starter Topic Starter
Singleplayer, CoD spreekt me niet zoveel aan gezien dat ik MW2 in enkele uren had uitgespeelt.

Ik zoek een game met extreem veel actie (hack en slash bijvoorbeeld) of een rpg game waar je je character kunt ontwikkelen en nadat de storyline afgelopen is je nog wel kan verder kan spelen.

Witcher 2 en Hunted: Demon's forge. Twee nieuwe games, beide hack n slash met rpg elementen.

Rift is aan te raden..

Witcher 2, Portal 2, idd Fable 3... erg goede games:D vooral the witcher 2..

---------- Post added di 7 jun 2011 at 08:32 ----------

Eventueel beginnen aan de mass effect serie:D dikke RPG, lomp grote games en muchos aktie:D

Fallout (3 of New Vegas) natuurlijk! :cool:

1 augustus komt Dead Island uit.
4 multiplayer co op.

BRUTE SHIT!

Ik zou even wachten met games kopen.

Er komen waarschijnlijk toppers aan zoals, bf3 ,diablo 3 , blade & soul, gw2 etc.
Er staat ook een reeks gratis mmorpg op een rij die q4,2011 of later worden gereleased

Terug
Naar boven