Fitness Seller

gezocht riem < 50 cm

bartp

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
2
Ik ben opzoek naar halterriem voor mijn trainingspartner. Maar hij moet kleiner zijn dan 50 cm... Iemand?

bartp zei:
Ik ben opzoek naar halterriem voor mijn trainingspartner. Maar hij moet kleiner zijn dan 50 cm... Iemand?

Volgens mij heb ik er nog wel een liggen zal eens kijken :rolleyes:

Heb er trouwens ook nog een in de verkoopsectie staan, maar dat is een large ;)

50 cm da is juist mijn armomtrek !!!!! ik zou zeggen pak ze iedere keer goed vast met je 2 handen.

• Topic Starter Topic Starter
De maat is ook echt een probleem, ben bij verschillende winkels geweest maarja...

Die ga je niet vinden bro..

50 cm is gewoon helemaal niks, die verkoopt nog niet al heb je het graag dus waarom zullen ze het dan maken..

Misschien kan je ergens een s-je kopen en er zelf wat gaatjes bij laten maken..

kijk anders is bij de kinderafdeling...

Brutez zei:
Die ga je niet vinden bro..

50 cm is gewoon helemaal niks, die verkoopt nog niet al heb je het graag dus waarom zullen ze het dan maken..

Misschien kan je ergens een s-je kopen en er zelf wat gaatjes bij laten maken..
Dan gaan we dit maar doen... niet echt een geweldig... maar ze heeft het echt nodig...

Verschrikkelijk offtopic: Maar waarom wil die kerel een riem?

kleinste die ik kon vinden (internetshops) was 60 cm.. is dat wat?
Dus zoek zelf even verder op internet/webshops

Hoe iel is ze joh?
Vrouwtje van mij is slank, maar die haalt toch wel de 60 cm.

50 cm :eek:

Horloge bandje?

Als ze last heeft van haar onderrug kan ze beter geen riem kopen (ze kan er trouwens niet eens een kopen :D ) maar gewoon met hele lichte gewichten beginnen met krachttraining.

Brutez zei:
Als ze last heeft van haar onderrug kan ze beter geen riem kopen (ze kan er trouwens niet eens een kopen :D ) maar gewoon met hele lichte gewichten beginnen met krachttraining.
Ze traint nu een jaartje met me mee... en opzich zijn het al lichte gewichten...

Neem een riem met klittenband. Ik heb er eentje van Valeo welke je tot minimaal kan afstellen zowat.

Terug
Naar boven