- Waardering
- 2
Ik ben opzoek naar halterriem voor mijn trainingspartner. Maar hij moet kleiner zijn dan 50 cm... Iemand?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bartp zei:Ik ben opzoek naar halterriem voor mijn trainingspartner. Maar hij moet kleiner zijn dan 50 cm... Iemand?

Dan gaan we dit maar doen... niet echt een geweldig... maar ze heeft het echt nodig...Brutez zei:Die ga je niet vinden bro..
50 cm is gewoon helemaal niks, die verkoopt nog niet al heb je het graag dus waarom zullen ze het dan maken..
Misschien kan je ergens een s-je kopen en er zelf wat gaatjes bij laten maken..
Het is een vrouw...huckfinn zei:Verschrikkelijk offtopic: Maar waarom wil die kerel een riem?
Maar ze heeft erg veel last van onderrug...bartp zei:Het is een vrouw...Maar ze heeft erg veel last van onderrug...
Ze traint nu een jaartje met me mee... en opzich zijn het al lichte gewichten...Brutez zei:Als ze last heeft van haar onderrug kan ze beter geen riem kopen (ze kan er trouwens niet eens een kopen) maar gewoon met hele lichte gewichten beginnen met krachttraining.
Fysio zij um... Ik weet er ook niet duizend veel van...eduardjanssen zei:Core trainen, riem maakt het imo alleen maar erger.
Waar heb je deze gekocht?Yzord zei:Neem een riem met klittenband. Ik heb er eentje van Valeo welke je tot minimaal kan afstellen zowat.