XXL Nutrition

Gezonde drankjes

Ismail85

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
85kg
Goedendag ,

Op dit moment drink ik veels te veel frisdrank 2 blikjes red bull per dag en ongeveer 1 liter seven up. Krijg nu dus last van duizeligheid als ik dit soort troep een aantal uren niet drink. Nu zie ik op die pakken van dubbel fris etc dat er ook nog veel suiker inzit ( de helft van seven up )

Wat voor drank drinken jullie wat egt gezond is ?

tips....

alvast bdankt

Water, melk en thee

spa rood

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat had ik ook gevonden , maar is er verder niks kwa vervanger van die producten ?

Dacht vroeger altijd dat die ACE , Dubbel fris etc gezond waren maar das dus ook pure onzin

Gewoon water met bruistablet vitamine c er door.

water 5-8 liter per dag

Water, thee en een groente/fruitsapje vanuit de slowjuicer.

Zie het nut niet van een korte bevrediging die frisdrank en redbull met zich meebrengen.
Is voor ongedisciplineerde suikerjunkies.

water, melk, chocomelk, energy drank, bier, enz :D

Cristal clear. Zit bijna niks in en het is te vergelijken met frisdrank. Niet teveel van nemen maar afwisselen met water of thee of melk kan best

water
thee
karnemelk

desnoods cola zero

lees anders een etiket?

Koop een fles limonadesiroop kan je je water aanlengen. Je zal zo wel wat suiker binnenkrijgen maar niet te vergelijken met de hoeveelheid van een frisdrank.

Als je nou water gaat drinken ipv 7up en suikervrije redbull, val je ook gelijk af want je krijgt een hoop minder suiker en dus minder kcal binnen.

Water, koffie, thee en alle zoetstof drankjes zonder suiker voor wat afwisseling.

Water
Melk
Koffie
Thee
Slimpie siroop (met water)
Crystal clear

Water en thee. Gewoon kappen met die troep die je nu drinkt. Even door de duizeligheid heen bijten, zou met een paar dagen beter moeten worden.

Water en thee. Gewoon kappen met die troep die je nu drinkt. Even door de duizeligheid heen bijten, zou met een paar dagen beter moeten worden.

Inderdaad, drink alleen water (en thee) en haal je calorieën uit vast voedsel. Een keertje per week is niet erg, maar hou het uit je routine.

Hmmm klinkt nogal alsof je verslaafd bent aan suiker. Dit recept heb ik geleerd toen ik nog de koksopleiding deed. Je kan het heel goed afbouwend gebruiken door er steeds minder suiker in te doen.

1 liter thee koken met wat citroen of sinaasappel schillen*(wel het witte er van af halen). Vervolgens laat je de thee afkoelen en gooi je er naar smaak wat citroen of sinaasappel door.
Als je dat hebt gedaan gooi je er naar smaak was suiker door maar dit kun je na verloop van tijd afbouwen.

Hoop voor je dat dit werkt.

Terug
Naar boven