Fitness Seller

GG test enanthate

• Topic Starter Topic Starter
oke dan..thnx..kan ik er biinenkort lekker aan beginnen ..greetzz.

het nummer 362 is bijna onmogelijk te faken, dus ze moeten haast wel echt zijn!!!! (uitroeptekens om de indruk te wekken dat ik zeker van de zaak ben)

logisch toch?

het is een goed idee om te vragen of je gear echt is, maar op deze manier werkt het alleen niet echt he.

om nou weer een foto erop te zetten gaat mij ook te ver..ik ga ervan uit dat ze echt zijn maar wilde het toch eff met jullie delen..greetzz.

Allereerst, waarom komt de naam GG hier in voor? Het is verboden om namen te noemen hier.

Ten tweede...waarom kan men wel test namaken maar de cijfers 362 niet?

???

Whahaha, 362 is niet te faken kerel!!

dat wist ik niet dat ik de naam niet hier mocht gebruiken en alleen de naam kan toch geen kwaad.
we moeten toch weten waarover we praten.
maar prima ik weet weer wat genoeg over de 362.
had net gehoord van iemand dat ie niet te faken valt..helemaal goed kerel..greettzz.

om nou weer een foto erop te zetten gaat mij ook te ver..ik ga ervan uit dat ze echt zijn maar wilde het toch eff met jullie delen..greetzz.

Wij willen hier juist foto's zien. Volgende keer svp maken en posten.

Allereerst, waarom komt de naam GG hier in voor? Het is verboden om namen te noemen hier.

Niet in deze sectie. Mits er wel alleen over het feit gepost wordt of de gear echt of nep is.

ga ik misschien toch maar een fotootje plaatsen om het verhaal helemaal compleet te maken..komt goed..greetzz.

Terug
Naar boven