MuscleMeat

GH+AAS kuur

Dimos

Competitive Bodybuilder
Waardering
17
Grraag comments op men kuurtje:)

W 1-44 GH 4µ 4/7
W 1-44 T4 toepassen indien nodig
W 1-12 Test E 500 mg/pw.
W 1-12 Primo 500 mg/pw.

W 13-16 Test E 250 mg/pw.
W 13-16 Igf 50 mcg Eod.

W 17-26 Sus 750 mg/pw.
W 17-22 Winny 50 mg/pd.
W 17-22 oxy 50 mg/pd.

W 27-30 Test E 250 mg.pw.
W 27-30 Igf 50 mcg eod.

W 31-44 Test C 500 pw.
W 31-44 Bold. 600 pw.
W 31-44 Prov. 50 mg/pd.

Groetjes.

Ziet er leuk uit.

Waarom lage dosis Test wanneer je met IGF werkt ?

Aangezien de Test heel de kuur doorloopt, zou ik toch ergens weekje of 8 enkel korte esters gebruiken (enkel TestP)

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er leuk uit.

Waarom lage dosis Test wanneer je met IGF werkt ?

Aangezien de Test heel de kuur doorloopt, zou ik toch ergens weekje of 8 enkel korte esters gebruiken (enkel TestP)

De lage dosis test is in feite de bridge waarbij ik igf implenteer eerst en voorla voor de meerwxaarde aan men gh kuur en ook omdat igf en uitstekende nutrientenpusher is.

Na de 4 weken lage dosis test komt de verhoging waar het lichaam weer leuk op reageerd.

En test p zie ik niet meer zitten het constante prikken,pffff...

Ik varieer ook de verschillende soorten test zorgt ook altijd voor een nieuwe prikkel imo.

1ste kuur is een cutkuur waar ik nu mee bezig ben.

2 de kuur is een echte krachtkuur waar ik tot het max. ga gaan,de gh gaat goed ingewerkt zijn waardoor men legamenten goed aangesterkt zijn waardoor ik echt zwaar kan gaan.

3 de kuur is een kuur waar ik het ga aankijken hoe ik ervoor sta,ben op deze keuze gevallen omdat je met deze midellen zowel goed kan cutten als bulken.

Men doel van deze kuur is de 100 kilo te halen rond de 8-10%

Sta nu op 86 bij 8%

Is veel werk aan de boeg moet realistisch blijven maar een doel voor ogen hebben is altijd leuker om te doen.

Grraag comments op men kuurtje:)

W 1-44 GH 4µ 4/7
W 1-44 T4 toepassen indien nodig
W 1-12 Test E 500 mg/pw.
W 1-12 Primo 500 mg/pw.

W 13-16 Test E 250 mg/pw.
W 13-16 Igf 50 mcg Eod.

W 17-26 Sus 750 mg/pw.
W 17-22 Winny 50 mg/pd.
W 17-22 oxy 50 mg/pd.

W 27-30 Test E 250 mg.pw.
W 27-30 Igf 50 mcg eod.

W 31-44 Test C 500 pw.
W 31-44 Bold. 600 pw.
W 31-44 Prov. 50 mg/pd.

Groetjes.

ziet er erg lekker uit...zou alleen de winny uit je 2e deel verplaatsen naar het 1e deel, en in het tweede deel een goede massabouwer als deca of tren nemen. oxy en winny tegelijk, mwa mwa. hcg zou geen gek idee zijn, en een logje ook niet;)

ziet er erg lekker uit...zou alleen de winny uit je 2e deel verplaatsen naar het 1e deel, en in het tweede deel een goede massabouwer als deca of tren nemen. oxy en winny tegelijk, mwa mwa. hcg zou geen gek idee zijn, en een logje ook niet;)

Winny heb ik nog maar afgerond,was eerst de bedoeling om enkel winny en primo te doen ùaar men libido was 0,0 tot grote ergernis van men vriendin,wat normaal is ook.
Men kuur zag er zo uit: Primo 800 pw en winny 100 pd weet dat dit veel is voor winny maar erg lekker man.

Deca en tren..misschien nog deca maar op een lichte dosis..300 ofzo en zeker er winny in wordt ik niet zo'n vochthoopje.

Winny/oxy shijnt wel lekker te zijn was vroeger nog op de markt als ik me niet vergis heete dat Anastrol.

Hcg kan indien nodig ff afwachten.

Nog iemand?

ik laat provi heel de kuur meedraaien

ik laat provi heel de kuur meedraaien

Op 50 daags ofzo.

Is misschien wel een optie een oral gedurende je gh kuur geeft ook een xtra stimulans voor je test.

Zou je dan ff een pauze nemen met je provi bij men tweede kuur waar winny/oxy van pas komt voor 6 weken want drie orals gaat men lever niet leuk vinden??

---------- Toegevoegd om 07:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:27 ----------

Ben u ook nog bezig met T3 zou ik bij het afbouwen wanneer ik op 25 mcg dan direct overschakelen op T4 100mcg of las ik beter een korte pauze in om men schildklier weer op gang te krijgen?

ik pak hem heel de kuur om 2 redenen, 1 de synergie met test en om de gyno, die ik vrij snel krijg, tegen te gaan

waar het omgaat is de totale hoeveelheid 17AA's niet de totale hoeveelheid verschillende orals

---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:43 ----------

Winny heb ik nog maar afgerond,was eerst de bedoeling om enkel winny en primo te doen ùaar men libido was 0,0 tot grote ergernis van men vriendin,wat normaal is ook.
Men kuur zag er zo uit: Primo 800 pw en winny 100 pd weet dat dit veel is voor winny maar erg lekker man.

met deze kuur was je toch nog bezig? ga je nog OFF tussen deze en je bovenstaande 44weker?

---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------

Winny/oxy shijnt wel lekker te zijn was vroeger nog op de markt als ik me niet vergis heete dat Anastrol.

ga straks PCT in.. volgende kuur pak ik deze 2 orals ook! maar iets anders gedoseerd:)
year ON doe ik waarschijnlijk niet meer, 7op5af/12op6af spreekt me momenteel meer aan

waarom niet de igf vanaf je eerste week, dit zorgt ervoor dat je eerder profijt hebt van je GH.

met deze kuur was je toch nog bezig? ga je nog OFF tussen deze en je bovenstaande 44weker?[/QUOTE]

Yup idd. heb men kuur gewoon wat aangepast,winny is afgerond en met primo ben ik nog bezig die is gereduceerd naar 400 maar heb test geimplenteerd op 500 waaar ik heel gelukkig mee ben want men libido is weer skyhigh:)

waarom niet de igf vanaf je eerste week, dit zorgt ervoor dat je eerder profijt hebt van je GH.

Ik heb voor aanvang van men GH kuur een cycle met winny gedraaid en dan begonnen met GH die zorgde ook voor upwaardering van men IGF levels.

Ben vandaag begonnen aan week 4 en merk dat ik minder pijnlijke gewrichten krijg,dieper slaap waardoor ik massas moelijk uit men bed geraak.

recupereer ook vele malen vlugger,huid voelt zachter aan.

T'gaat dus de goede kant op.

maar nu zit je dan zogezegt in week 1 met die primo en test?

maar nu zit je dan zogezegt in week 1 met die primo en test?

Yep,is zo wat duidelijker om voor mezelf ook,heb 5 weken op 800 primo gezeten en leek me wat overdreven om daar nog eens 500 test bij te zetten.

Men tweede kuur met sus ,winny,oxy ga ik echt flink bulken en zwaar trainen en denk daar wat slin pwo bij te zetten,maar dit is nog niet zeker,ga me eerst nog massas inlezen over de gevaren en signalen etc,ga mezelf een metertje aanschaffen.

Zal een mooie meerwaarde geven aan men kuur.

Voor aanvang van eventueel slin zal ik nog een topic openen met een samenvatting van kennis en hoe ik het zal aanpakken,ik wil echt alles zeker weten voor ik ermee begin.
Maar eerst nog HEEL veel huiswerk daarover:)

Men tweede kuur met sus ,winny,oxy ga ik echt flink bulken en zwaar trainen en denk daar wat slin pwo bij te zetten

zou dat niet doen! flink bulken doe je om veel voedsel beschikbaar te stellen voor spiergroei even kort gezegd!
Slin pomp je spieren op het juiste moment helemaal vol met voedingsstoffen! Vol is Vol en de rest van de Kcal die je over de dag eet wordt....;)

Terug
Naar boven