AndroidHealthClinic

gh booster?

Anoniem1983

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
11
hallo allemaal
op dit moment heb ik enkel ervaring met Creatine en Eiwitten.
Nu ben ik me op het moment tog mezelf een beetje meer aan het verdiepen in de suplementen.was van de week bij de zaak waar ik men Creatine en de eiwitjes haal en toen had hij het over een Gh booster.
Heeft iemand hier ervaring mee met gh boosters?en zo jah hoe waren de resulaten.
groeten marthijn

• Topic Starter Topic Starter
jammer maar is er dan niemand hier die er ervaring mee heeft.?

noem een productnamen van die desbetreffende GH-Boosters..

ben bang voor je dat zoiets niet veel voorstelt, misschien bedoelt ie gewoon tribulus. Zulke dingen als gh-boosters zijn gewoon mooie verkooppraatjes voor gebakken lucht. Je kunt je beter toeleggen op goede voeding.

ik heb er al enkele uitgeprobeerd vroeger. resultaat heb ik daar alleszins niet mee geboekt. dus zal het wel niet werken. gaba, arginine+ornithine, glutamine, tryptofaan, hgh-plus, symbiotropin (of zoiets). ik heb ze allemaal geprobeerd. meestal is het één of zijn het een paar aminozuren die je in bepaalde hoeveelheid moet innemen en dat zou er dan voor zorgen dat je hypofyse meer groeihormoon zou afscheiden. vermits het aminozuren zijn, zal het volgens mij niets slecht zijn, maar ofdat ze voor een grotere afgifte van groeihormoon zorgen. ik denk het niet of misschien een beetje. alleszins merk je er toch niets van. het zorgt niet voor meer spieren. ik heb hier ook nog nooit een bewijs van gezien.
andrew, tribulus is nog iets anders. dat zou niet voor meer groeihormoonafgifte zorgen, maar voor meer testosteron. of het werkt. ik weet het niet. maca zou zogezegd ook voor meer testosteron zorgen (www.maca.be). ik weet het niet. het probleem is dat je hier nooit wetenschappelijke bewijzen van ziet.
volgens mij is het ook zorgen dat je genoeg eiwitten, koolhydraten en vitamines binnenkrijgt. de rest is allemaal marketing. er moet geld verdiend worden.

jah ok sorry wist nie dat er zovel verschillende van waren maar bedoelde de Symbiotropin waar SKudirk het ook over had.Kreeg het aangeboden en vroeg me af of het wat is/was.
En ja de Jintropin laten we nog even liggen;)

zonde van je geld

Jah denk ook nie dat het het waard is
Gaat voor 2 maandjes net zoveel kosten als een gemiddelde A.S kuur

Hoe kan je duurt nou met een d schrijven :rolleyes:

Amxerxes zei:
Hoe kan je duurt nou met een d schrijven :rolleyes:

HA HA HA wat denk je frits dat iedereen moet lachen om jou

**** toch op man fag PLz ban deze nerd ben hem helemaal zat met zijn dikke onzin shit hier board spammer ga je moeder vervelen ofzo.. :mier:

Ohh ben je der zo 1 die om een (rode) kaart gaat vragen bij de scheidsrechter.

kheb ooit 1 keer een gh booster gekocht , en dat was ook meteen mijn laatste keer. Echt zonde van je geld.

Dat jij zoon hersenloze imbeciel bent dat je duurt met een d schrijft kan ik toch niet helpen. En hou toch is op met schelden man je lijkt wel een klein kind.

Die roidrage verziekt het forum! :(

Trouwens GH boosters doen geen drol!

hahahahahahaha
rustig jongens rustig :D

Amxerxes zei:
Dat jij zoon hersenloze imbeciel bent dat je duurt met een d schrijft kan ik toch niet helpen. En hou toch is op met schelden man je lijkt wel een klein kind.

Volgens mij zit jij op een verkeerd forum te spammen. join #dikkevandalen ofzo..

Terug
Naar boven