Fitness Seller

GH en cts

  • Topic starter mucci
  • Startdatum
  • Reacties 46
  • Weergaven 4K
  • Volgers 13

Bezoekers in dit topic

Bijlage verwijderd. ✌️
 
Laatst bewerkt:
Heb je bronnen of ervaring om mijn "onzin" te ontkrachten...Nee dus...

Voor de Google generatie zoek: Ronnie coleman HGH

Dan zul je zijn verhaal vinden, over zijn gebruik, alle fysieke ellende (o.a. roid rage, operaties, infecties) hij heeft gehad en nog steeds heeft.
Dat is de reden dat hij heeft moeten stoppen als Pro.

Hij gebruikte o.a. Somatropin GH 16iu.

Aan het eind van
Polsbrace 's nachts kan helpen.
Ondanks dat ik nog steeds wat doof gevoel krijg, alleen 's nachts, heb ik nu overdag nergens last van.

Ik ging binnen 4 dagen naar 10 IU, 3 maanden geen last, toen wel CTS in beide handen. Is ook weer afgenomen. Heb nu alleen 's nachts (met brace) wat doof gevoel. Overdag helemaal ok.
Maar ik heb nooit gehad dat ik geen vuist meer kon maken.
Klinkt alsof je goed verkeerd ligt in je slaap waardoor ergens een zenuw goed bekneld raakt.
Ik heb dat wel eens met mijn hele arm. Of mijn beide armen als ik op mijn buik lig. Heel gedoe om dan om te draaien en paar minuten te wachten tot er weer gevoel is :D

Geen vuist maken is vrij normaal had ik zeker de eerste 2 maanden. Je knijpt maar er gebeurd niks. Gaat vanzelf over
 
Laatst bewerkt:
Polsbrace 's nachts kan helpen.
Ondanks dat ik nog steeds wat doof gevoel krijg, alleen 's nachts, heb ik nu overdag nergens last van.

Ik ging binnen 4 dagen naar 10 IU, 3 maanden geen last, toen wel CTS in beide handen. Is ook weer afgenomen. Heb nu alleen 's nachts (met brace) wat doof gevoel. Overdag helemaal ok.
Maar ik heb nooit gehad dat ik geen vuist meer kon maken.
Klinkt alsof je goed verkeerd ligt in je slaap waardoor ergens een zenuw goed bekneld raakt.
Ik heb dat wel eens met mijn hele arm. Of mijn beide armen als ik op mijn buik lig. Heel gedoe om dan om te draaien en paar minuten te wachten tot er weer gevoel is :D
Ik had al milde cts symptomen voor ik startte met gh, zoals je zegt, wss omdat ik verkeerd lig in m'n slaap. Ik leg m'n hand onder m'n kussen en dat is wss de boosdoener. Hopelijk wordt het niet erger maar ik merk al enige verbetering na verlaging
 
Ik had al milde cts symptomen voor ik startte met gh, zoals je zegt, wss omdat ik verkeerd lig in m'n slaap. Ik leg m'n hand onder m'n kussen en dat is wss de boosdoener. Hopelijk wordt het niet erger maar ik merk al enige verbetering na verlaging
Pols brace scheelt ook heb ik zelf ook liggen
 
Lekker bezig ben benieuwd hoe je op de hgh gaat

Ik had week 1/16.test 500 bold 500/750 hgh 4iu
10 weken cruise nu . Vanaf volgende week test deca (1e keer) 5iu hgh geno


Kracht blijft echt. Zelf net cruise . 5x150 Incline bp ..
 
Back
Naar boven