AndroidHealthClinic

Gh Max

doorzetter

Cool Novice
Waardering
0
Hallo medesporters, heb ff een vraagje aan jullie???

Heb nog een pot GH MAX gevonden in mijn kast, niet verlopen en klaar voor gebruik...

Kan iemand me misschien vertellen of het wat is????
En de ervaringen wat men ermee heeft...

En of t verstandig is er wat bij te nemen...

Alvast bedankt..

Gr

Je weet niet wat het is, hoe kom je eraan als ik vragen mag? Of heb je nu pas je sinterklaascadeautje gevonden die zwarte piet voor de grap in je kast heeft verstop ipv je schoen?

• Topic Starter Topic Starter
martie zei:
Je weet niet wat het is, hoe kom je eraan als ik vragen mag? Of heb je nu pas je sinterklaascadeautje gevonden die zwarte piet voor de grap in je kast heeft verstop ipv je schoen?

Weet t wel hoor, is GH MAX van Universal, heb ik ooit eens gekocht en toen kreeg ik een blessure...

Nu langzaam gaat t wat beter en wil k t toch eens gaan proberen....

GR

Daar krijg je die befaamde "GH-gut" van als je tevvel eet!

Dát klinkt veelbelovend zeg!

je hebt ook meditropin van nutraceutics.. bruistabletten, werken lekker en je drinkt tenminste 0,5liter voor het slapen gaan!

maar als je het toch neemt zou ik het nemen met een testo booster..
of DHEA!

• Topic Starter Topic Starter
Kan dan echt niemand me goede info geven over die GH MAX van Universal????????

En of het beste is dat k er aminozuren bij neem?
Gr

Ga toch weg met die onzin, puur geldverspilling.
Spendeer liever je geld aan goed voedsel, basis supplementen en steroiden (als je daar klaar voor bent).
Ik weet het, iedereen moet eerst in die mooie praatjes trappen voordat ze beter weten.

Mars zei:
Ga toch weg met die onzin, puur geldverspilling.
Spendeer liever je geld aan goed voedsel, basis supplementen en steroiden (als je daar klaar voor bent).
Ik weet het, iedereen moet eerst in die mooie praatjes trappen voordat ze beter weten.
Zelfs Mars? :rolleyes:

Ja "de neus" zelfs ik ben in een waslijst aan supplementen getrapt.

Terug
Naar boven