Fitness Seller

GHB gebruik!

feelngood zei:
Beetje bij beetje, dan moet het goed gaan. Maar het blijft een olifanten verdoofmiddel

Ik weet niet hoe je daarbij komt, maar voor zover ik weet, werd het uitsluitend als narcosemiddel bij mensen toegepast.

Ketamine daarintegen wordt wel als narcosemiddel bij dieren gebruikt.

Btw die 2 samen geeft een zeer leuke combinatie :D

2-3 ml ghb en paar nifjes keta en je spaced de huiskamer uit. Dat gaat ff superhard!

"Maar het blijft een olifanten verdoofmiddel"
BULLSHIT !!!! dat soort onzin maken ze je enkelt wijs op de eo jongerren-dag

het lullige is dat je ook met ghb niet over mililiters kan praten, omdat de ene vloeistof veel geconcentreerder als de anderre is

een overdosis is echt kreepy, 2 jaar terug 2 maatjes van me af laten voeren met de ambu
de een had een hartslag van 20 en stopte af en toe gewoon 5 minuutjes met ademhalen, en kwam pas weer bij (ging weer ademhalen) na een shotje antropine en de anderre stikte gewoon in z'n eigen kots, leuk hoor als je die ouders mag gaan bellen om 4 uur snachts en vertellen dat hun zoon eventjes niet thuis kan komen van8, en oja of ze mischien even wat kleding naar het ziekenhuis kunnen brengen nu ik ze toch spreek, daar slaapt hun zoon ten slotte.....
op zich niets bijzonders, maar als ik die avond zelf ook gebruikt had, hadden we nu 3 dooje erbij gehad....

dat kwam omdat het spul die keer asociaal gedoseerd was, en daar kom je achter als het te laat is.....

dus mijn advies, wees er voorzichtig mee, als je out ga is het te laat !!!!!

ik ben er helemaal mee gestopt met die troep, als je zoiets meemaak dan genees je wel, geloof mij .....

Zoals ik al zei:

Voorzichtig beginnen met 2 ml, mocht het sterk geconcentreerd zijn, dan heb je daarmee geen overdosering te pakken.

Ook al gebruik je het ieder weekend, zou ik nog geen 5 ml ineens achterover slaan.

het beste is in poeder of tablet vorm (kwestie van droogkoken van de vloeistof)
zo kan je nooit per ongeluk een overdosis nemen omdat het altijd evenzwaar gedoseert is

1 gram blijft ten slotte een gram

reusje20 zei:
het beste is in poeder of tablet vorm (kwestie van droogkoken van de vloeistof)
zo kan je nooit per ongeluk een overdosis nemen omdat het altijd evenzwaar gedoseert is

1 gram blijft ten slotte een gram

Ik daarmee moet je weten waarmee je bezig bent, ik heb gelezen dat het mbv ethanol gaat, dat je met de ghb moet gaan koken.

Levert leuke brandbare dampen op ;)

Deze week is mij aangeboden om ook wat ghb te kopen, maar het zat in flugel flesjes...hoe kun je hierbij goed bepalen wat de dosis is? natuurlijk hangt dit af van de concentratie, maar bij zo'n buisje kun je nog 'n beetje afmeten hoeveel je moet gebruiken en bij zo'n flesje niet...zou 1 dopje misschien genoeg zijn? en wat betalen jullie voor dat spul?

ghb is een oplossing in water, je mengt de gbl met een hoeveelheid water
daaraan voeg je je natriumhydroxide toe en laat het geheel reageren

daarna dien je te zorgen dat je een ph van ongeveer 7 heb (natriumhydroxide is een base) mbv azijn

daarna kan je het gewoon op je fornuis indampen tot poeder
vertel mij is over dat ethanol verhaal als je wilt ?

groetjes

ps ghb kost ongeveer 1 euro per liter als je weet hoe je het maakt ;)

reusje20 zei:
dat kwam omdat het spul die keer asociaal gedoseerd was, en daar kom je achter als het te laat is.....

dus mijn advies, wees er voorzichtig mee, als je out ga is het te laat !!!!!

Maar als je net teveel op hebt dat je out gaat is het toch niet zo gevaarlijk?? Je moet toch een behoorlijke OD hebben gehad wil je hard en adem er van stoppen??

reusje20 zei:
ps ghb kost ongeveer 1 euro per liter als je weet hoe je het maakt ;)

GBL wordt steeds moeilijker verkrijgbaar en is vrij duur, tenzij je bulk in kunt kopen bij grote (internationale) chemische bedrijven. Maar dan praat ik over zeeer grote hoeveelheden die onmogelijk door de douane komen zonder dat er vragen gesteld zullen worden, als jij dat als particulier besteld. Een aantal jaren geleden was dat makkelijk naar ik gelezen heb. Helaas is bij de overheid maar al te goed bekend waar GBL voor gebruikt kan worden.

Poeder Na-GHB:

[Link niet meer beschikbaar]

Ff naar beneden scrollen.

klopt levi, voorheen was het heel makkelijk om van die kits te bestellen via internet
op bv www.ghbkits.com of chemicalkits.com

veelal nederlandse sites,
maar nadat het een aantal maal in de krant heeft gestaan en in de media is geweest is het een stuk moeilijker geworden al is er nog steeds aan te komen hoor

er zijn ook een aantal anderre stoffen die gebruikt kunnen worden en in het lichaam omgezet worden in ghb

gbl is de grondstof voor synthetishe rubbers en kan je gewoon bestellen als je een kvk nummer en een bedrijf hebt wat rubber maakt uiteraard

natriumhydroxide is gewoon gootsteenontsopper van het c1000 huismerk om het zo maar even te zeggen

ik was trouwens in de war want gbl (gamma-butyleen-lactone) is die stof die omzet in je lichaam en nog wel te krijgen is, de grondstof voor ghb weet ik zo niet meer uit mijn hoofd

ik heb je link even gebookmarkt en zal hem na mijn vakantie even doornemen...

groetjes

Johny zei:
Maar als je net teveel op hebt dat je out gaat is het toch niet zo gevaarlijk?? Je moet toch een behoorlijke OD hebben gehad wil je hard en adem er van stoppen??

op het moment dat je out gaat, kots je eerst de hele tent bij elkaar en is het heel beangstiggend omdat je weet dat je lichie uitgaat en je kan er nix aan doen

om diezelfde reden moet je altijd nuchter onder narcose :D

Ik waag me er niet aan. Ik heb (bijna) alles al eens geprobeerd, maar dit vind ik echt te link.
Moeilijk te doseren en daarbij komt dat het punt waarbij je je goed voelt heé'l dichtbij het punt ligt waarbij je out gaat. En nee dit is geen eigen ervaring, maar die van vrienden en bekenden.
Nog nooit zoveel "ongelukjes" gezien als bij GHB gebruik.
En geloof me ik loop al een tijdje mee, maar voor mij persoonlijk wegen de gevaren niet tegen de voordelen op.

Verder ieder voor zich, en ik zal nooit iemand veroordelen. Zo zullen anderen veel kritiek hebben op de middelen die ik allemaal gebruikt heb in het verleden.

• Topic Starter Topic Starter
^ Dat hoor ik van meerdere, zelfs van speed freaks die er grammen doorheen jagen per weekend. En dan zeggen "Ik hoef nooit GHB". Na, het punt is dat onervaren gebruik id zeer riskant is. Maar als je van een middel 100% goed op de hoogte bent en je weet wat je hebt, kan het bijna niet mis gaan.

Maar op feesten als je al waus bent is het natuurlijk nòg moelijker omdat je niet meer scherp bent en in een omcomfortabele positie staat.

Daarom weeg ik van te voren dat ik naar een feest ga altijd veilige porties af en neem die gescheiden mee. Je kan bijvoorbeeld ook een half buisje in een ballonetje doen, moelijker om te vinden en je kan niet teveel nemen.

tja , ik hoor niet bij de categorie speedfreaks,
maar ik blijf toch van mening dat GHB gemakkelijk te overdoseren is en dat is een risico dat ik niet graag neem.En dan kun je 100 % alles van een middel weten, zoals je zegt . Helaas is het zo dat GHB niet zoeven op "zuiverheid" te testen is en dan is een "ongelukje" zo gebeurd.

Terug
Naar boven