AndroidHealthClinic

GHB....goddamn!

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Ik heb vanavond voor het eerst sinds lange tijd weer gezondigd. Ik heb met medewerking van een, hier niet nader te noemen DBB lid , de mogelijkheid gehad om mezelf kennis te leren maken met GHB.

Het is zo ****ing lang geleden dat ik zoooo in de war ben geweest. Ik heb het goedje rond half 7 gehad en ben vanaf 19;00 uur tot 20:00 uur ontzettend leip gegaan. 3 dopjes in ongeveer 3 uur. Daarna lekker uitgegaan,en nu ben ik weer thuis en toch maar weer n dopje genomen.

Goddamn, het gaat niet zo hard als in t begin van de avond, maar ben weer een eind op weg. ;)

Disclaimer: Ik wil niemand erook maar over laten denken om mijn voorbeeld te volgen. Ik weet wat mijn lichaam aankan en dat wil niet zeggen dat JIJ het ook aankan.Verder ga ik zelden uit.

Laatst bewerkt:
Ikke....ik zou dat 'alcohol'-gedeelte maar even snél uit je post schrappen:

Alcohol en GHB zijn instant dodelijk!!

Als jij het wel doet is het jouw zaak maar deze mix is le-vensgevaarlijk!!!

• Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:

Ik weet het bro, daarom de disclaimer: Maar ik heb het anyhow verwijderd. :)

Het gaat erom dat je respiratory system, een totale failure kan krijgen in combo met alcohol. Dat ik zo idioot ben wil niet zeggen dat een ander mn voorbeeld hoeft te volgen.

Laatst bewerkt:
whoooot ghb en alcohol...

een vriendin van me kreeg het (ghb) ooit toegediend in haar drank (met alcohol)
en ze lag in het ziekenhuis die avond (hebbe dr naar de 1e hulp moeten dragen bewusteloos) ze ademde gewoon vet lang niet, dan schrik je je wel de pl**ris.

gelukkig ging het de volgende dag wat beter mja wel een wijze les, nooit je drankje alleen laten staan en al helemaal niet zelf die mix maken.

heb jij t overleefd? :)

DBC01 zei:

dat instant is een beetje overdreven,,,, maar een goede combinatie is het niet

DUs je bent er wel tevreden over?? Volgende keer zeker de alcohol weglaten en vervangen door X-tc. Dan ben je helemaal in de 7e hemel!!!

hasan zei:
whoooot ghb en alcohol...

een vriendin van me kreeg het (ghb) ooit toegediend in haar drank (met alcohol)
en ze lag in het ziekenhuis die avond (hebbe dr naar de 1e hulp moeten dragen bewusteloos) ze ademde gewoon vet lang niet, dan schrik je je wel de pl**ris.

gelukkig ging het de volgende dag wat beter mja wel een wijze les, nooit je drankje alleen laten staan en al helemaal niet zelf die mix maken.

heb jij t overleefd? :)

Mensen die dat flikken bij een ander moeten voot poging tot doodslag/zware mishandeling worden aangeklaagd. En daarna mogen ze het zelf even ondergaan.

tjah een vriendin van mij heeft ook zoiets gehad..hij heeft het in haar drinken gegooid, haar mee naar huis genomen en haar vervolgens op 20 km afstand van haar huis in de bossen achter gelaten..gelukkig weet ik wie deze meneer is dus die ga ik binnenkort maar eens eventjes opzoeken om met hem te ``praten``..

-jeffrey- zei:
tjah een vriendin van mij heeft ook zoiets gehad..hij heeft het in haar drinken gegooid, haar mee naar huis genomen en haar vervolgens op 20 km afstand van haar huis in de bossen achter gelaten..gelukkig weet ik wie deze meneer is dus die ga ik binnenkort maar eens eventjes opzoeken om met hem te ``praten``..

Pfoe. Voor die meneer heb ik een hele trukendoos klaarstaan! :D

DBC01 zei:
Pfoe. Voor die meneer heb ik een hele trukendoos klaarstaan! :D

ja maar dat mag niet he, je mag niet iemand mishandelen. Weet je wat dan nog het ergste is, als je er bijvoorbeeld aangifte van doet willen ze het werk er niet van hebben. Dan is het: ja ze zal t er zelf wel naar gemaakt hebben, of ze zal hem wel verleid hebben, of gebrek aan bewijs. Echt lekker makkelijk, en o wee als ik hem op z`n muil trap dan is het ineens wel mishandeling of misschien poging tot doodslag..

Ja maar Jefrey dat moet je ook niet zelf en/of herkenbaar doen.

Dat moet je zo doen voorkomen alsof die beste man, áls ie ooit wakker wordt, het ideee heeft dat ie in een nachtmerrie is belandt maar verder geen aanwijzingen heeft.

Met de juiste vriendjes en middelen kun je een aardig toneelspel opvoeren.
Alleen zal hij wel de hoofdrol vertolken in je opvoering :devil:

-jeffrey- zei:
Zo de t*ring!

Maar pak het wel even goed aan.
Ga ff na wat hij hiervoor kan krijgen als je hem aangeeft, en hoe groot de kans is dat ie veroordeelt wordt.

Als dat allemaal niet opschiet kan je hem beter ff flink te grazen nemen, ergens in het donker zonder getuigen.

Wat een mong**l zeg!

bivak muts, honkbalknuppel en een donkere avond --> kort maar krachtig ;)

haha ff plannetje uitwerken en die gast zn leven verkloten.

DBC01 zei:
Ja maar Jefrey dat moet je ook niet zelf en/of herkenbaar doen.

Dat moet je zo doen voorkomen alsof die beste man, áls ie ooit wakker wordt, het ideee heeft dat ie in een nachtmerrie is belandt maar verder geen aanwijzingen heeft.

Met de juiste vriendjes en middelen kun je een aardig toneelspel opvoeren.
Alleen zal hij wel de hoofdrol vertolken in je opvoering :devil:

jij bent helemaal slecht :D wel een aardig id trouwens :devil:

Johny zei:
DUs je bent er wel tevreden over?? Volgende keer zeker de alcohol weglaten en vervangen door X-tc. Dan ben je helemaal in de 7e hemel!!!

Ja ik ben er zeker tevreden over....ik was eigenlijk van plan het de volgende keer bij alleen GHB te houden.Ik ben nu gister (Zondag) de hele dag slecht geweest door de alcohol.Dat is nu toch wel zonde van je dag. Ik drink tegenwoordig bijna niet meer (eens in de paar maanden ongeveer), en na zon dag als gisteren weet ik ineens weer waarom :)

Dus van de alcohol ben ik waarschijnlijk tot de feestdagen wel weer genezen :D

@Hasan: Ik leef dus nog wel.....gisteren was ik alleen meer dood als.....

-jeffrey- zei:

Bivakmuts op, loden pijn in de hand, wachten tot die gast savonds weg gaat of thuis komt en zorgen dat hij nooit, maar dan ook nooit meer met een harde lul over deze aardkloot rond loopt. Bro, als ik zou weten wie die gast was dan zweer ik dat hij de rest van zijn leven vanuit zijn ziektebed kan nadenken over wat hij heeft geflikt!

Rob G zei:
Bivakmuts op, loden pijn in de hand, wachten tot die gast savonds weg gaat of thuis komt en zorgen dat hij nooit, maar dan ook nooit meer met een harde lul over deze aardkloot rond loopt. Bro, als ik zou weten wie die gast was dan zweer ik dat hij de rest van zijn leven vanuit zijn ziektebed kan nadenken over wat hij heeft geflikt!
Zo is het maar net. Dat soort personen verdienen het gewoon om uit deze wereld te worden verwijderd.

Ik denk dat je je rotschrikt wanneer iemand het zonder jouw medeweten het je toedient en het begint ineens te werken. Heb ik t nog niet eens over het spul in een alcoholhoudende drank gooien.

Een ouwe maat van me heeft me ooit s n xtc pil in mn eten gedaan zonder dat ik t wist.....hij vertelde me t op t moment dat ik de laatste hap naarbinnen had gewerkt. Als een gek naar buiten omdat mn ouders nog thuis zouden komen, en daar zat ik op een schoolplein :eek: mooi verkeerd te gaan.

Wanneer je het toedient terwijl je daarvan op de hoogte bent, kun je er VEEEL beter meeomgaan omdat je er mentaal op voorbereid!

Maar als iemand het dus in je drankje doet terwijl je niets weet en je begint opeens te spacen dan is het al heel anders. Dan ben je wat verward.

Iig moet je heel voorzichtig zijn met doseren, dat zal ik zelf ook zijn.

Terug
Naar boven