Fitness Seller

GHB....goddamn!

Leviathan zei:
Het is zo ****ing lang geleden dat ik zoooo in de war ben geweest. Ik heb het goedje rond half 7 gehad en ben vanaf 19;00 uur tot 20:00 uur ontzettend leip gegaan. 3 dopjes in ongeveer 3 uur. Daarna lekker uitgegaan,en nu ben ik weer thuis en toch maar weer n dopje genomen.

Goddamn, het gaat niet zo hard als in t begin van de avond, maar ben weer een eind op weg. ;)
Goh, als ik dit lees, krijg ik opeens zin om dit weekend uit te gaan. :)

Yeah! Een feestje, daar heb ik ook wel zin in. Lekker met z’n allen aan de GHB. 8) :banana:
GHB is trouwens een drugs die je lichaam nauwelijks schaadt (als je de dossage in de hand houdt en het niet combineert met alcohol).

Die gozer in jeffrey z’n verhaal verdient echt wel een portie klappen.
En die gozer die xtc in leviathan z’n voer stopte heeft ook wel een stomp op z’n neus verdient. Een beetje bodybuilder verdedigt z’n eten met z’n leven. :D

• Topic Starter Topic Starter
Lauw zei:
Die gozer in jeffrey z’n verhaal verdient echt wel een portie klappen.
En die gozer die xtc in leviathan z’n voer stopte heeft ook wel een stomp op z’n neus verdient. Een beetje bodybuilder verdedigt z’n eten met z’n leven. :D

Idd.....nu was ik destijds nog geen bb-er, ik was nog maar 16. Maar gaat erom dat je dat soort dingen niet hoort te doen.

Ik vindt, zeker als je bijna nooit zondigd, dus altijd clean eten, nooit alcohol, normaal uitgaan, goed slapen, voor een aantal maanden, dat je dan best eens een lijntje, buisje of een beetje poeder mag nemen.

Marky zei:
Ik vindt, zeker als je bijna nooit zondigd, dus altijd clean eten, nooit alcohol, normaal uitgaan, goed slapen, voor een aantal maanden, dat je dan best eens een lijntje, buisje of een beetje poeder mag nemen.

Dat ben ik ook wel van plan, alleen met extreme mate. Nu ga ik bv pas Oudjaarsnacht weer los waarschijnlijk. Eerder niet.

maar dan ook goed los...... :D

Mij niet gezien hou het bij een blowtje. wil niet weten hoe het is om (party)drugs te nemen van 1 komt altijd een 2e keer. Imo kan je het beter verkopen als gebruiken :cool:

At Juriaan, brute foto ouwe van Sean, waar heb je die vandaan? :cool:

Leviathan zei:
Ik denk dat je je rotschrikt wanneer iemand het zonder jouw medeweten het je toedient en het begint ineens te werken. Heb ik t nog niet eens over het spul in een alcoholhoudende drank gooien.

Een ouwe maat van me heeft me ooit s n xtc pil in mn eten gedaan zonder dat ik t wist.....hij vertelde me t op t moment dat ik de laatste hap naarbinnen had gewerkt. Als een gek naar buiten omdat mn ouders nog thuis zouden komen, en daar zat ik op een schoolplein :eek: mooi verkeerd te gaan.

dat is geen maat van je..

KaLe zei:

Ik ga dan ook inmiddels niet meer met hem om.....hij wilde me n plezier doen, omdat ik thuis zat en geen zin had om iets te doen.

Dan helpt n pilletje veel.......

Juriaan zei:
Mij niet gezien hou het bij een blowtje. wil niet weten hoe het is om (party)drugs te nemen van 1 komt altijd een 2e keer. Imo kan je het beter verkopen als gebruiken :cool:

Verschil met mij is, dat ik de keerzijden van de drugs heb meegemaakt, zowel bij mezelf als bij anderen. Dat weerhoudt je er wel van om het met mate te doen. Iemand die net begint zou het minder goed in de hand kunnen houden omdat ze de problemen die je het kan opleveren niet kennen.

Eerst eff off-topic; Ging deze thread nu over het mishandelen van iemand met een knuppel en een 'bivakmuts' (wees dan een echte bink) of over ghb?

@ Leviathan; je hebt dingen weggehaald, maar had je ghb i.c.m. alcohol genomen dan? Inderdaad niet echt verstandig, word je namelijk sneller misselijk/duizelig van. Das ook het nadeel wanneer je het zonder iets anders gebruikt, beste combo is ghb en xtc, super. Dat andere is allemaal maar risky, en het voelt niet echt relaxed als je ligt te kotsen van het spul. Verder vreemd spul hè....

Leviathan zei:
Ik denk dat je je rotschrikt wanneer iemand het zonder jouw medeweten het je toedient en het begint ineens te werken. Heb ik t nog niet eens over het spul in een alcoholhoudende drank gooien.

Een ouwe maat van me heeft me ooit s n xtc pil in mn eten gedaan zonder dat ik t wist.....hij vertelde me t op t moment dat ik de laatste hap naarbinnen had gewerkt. Als een gek naar buiten omdat mn ouders nog thuis zouden komen, en daar zat ik op een schoolplein :eek: mooi verkeerd te gaan.
Die "maat" had ik dan ff kennis laten maken met mijn knokkels. Sorry hoor maar wat een idioot je gaat toch niet zomaar drugs in iemand z'n eten doen zonder dat die het weet......

En dat geld zeker ook voor GHB, ik weet niet precies WAT het doet maar het lijkt me echt beangstigend als je je ineens super wazig gaat voelen en niet weet wat het is.

Maar ik heb veel gelezen over GHB in drinken, het schijnt dat dat vaak gelogen is. Omdat het dit meteen zou proeven omdat GHB een zout smaakje heeft.

Maar wat voel je precies bij GHB dan?

Mouzer zei:
Maar ik heb veel gelezen over GHB in drinken, het schijnt dat dat vaak gelogen is. Omdat het dit meteen zou proeven omdat GHB een zout smaakje heeft.
Precies. De meeste mensen staan bijna te kotsen als ze het expres innemen. En om iemand KO te krijgen moeten ze 2-3 keer zoveel binnenkrijgen. Dat merkt echt iedereen.

Schijnt toch dat als het gemixed wordt in de drankjes dat je het amper nog proeft...

Het schijnt dat GHB als het gemixt wordt in drankjes naar de bodem zakt en dat je dus de laatste slok ontzettend zout proeft. Maargoed dan is het dus al te laat he dan heb je het al afgeslikt :p

Chewie zei:
Schijnt toch dat als het gemixed wordt in de drankjes dat je het amper nog proeft...
Dat zeggen altijd alleen mensen die het nooit op hebben. Je kan je niet voorstellen hoe vies het is. Wat een beetje in de buurt komt: 3-4 volle theelepels keukenzout (G is ook een soort zout) in een normaal glas met mixje gooien. Probeer dat maar door te slikken. Gegarandeerd dat je dat echt wel proeft. En net wat Mouzer zegt: het zakt nog naar de bodem ook, dus heb je het de laatste slokjes tig keer zo erg. En dan heeft G nog een erg chemische bijsmaak ook...

Precies ja, dat spul proef je altijd wel. Ongeacht wat je erbij drinkt, daarvoor is het gewoon te zout. Mocht je het niet proeven zul je wel dermate weinig binnen heben gekregen dat je out gaat. Zakt inderdaad naar de bodem, dus je klunt wel in 1x een hele zooi binnenkrijgen.

Maar je hoort toch zo vaak die bullshit; "ze heben wat in mijn drinken gegooid" Het zal vast gebeuren, en kan vervelende situaties opleveren. Maar veel mensen gebruiken het volgens mij ook gewoon als smoes.

Floyd zei:
Maar je hoort toch zo vaak die bullshit; "ze heben wat in mijn drinken gegooid" Het zal vast gebeuren, en kan vervelende situaties opleveren. Maar veel mensen gebruiken het volgens mij ook gewoon als smoes.

Afhankelijk van de context.... van tjeez wat stond je gister voor lul... ja waarschijnlijk smoes....
Maar zo als eerder aangegeven in dit topic met dat meisje.... denk ik niet... waarom laat hij haar anders achter... maar als ik zo lees over dat zoutige van GHB enzo dan denk ik eerder dat hij er wat anders in gedaan heeft.... Tenminste neem aan dat het niet direct erin kickt, maar ook een normale inwerk periode heeft... En in het geval dat je het verneemt... ren je toch direct naar een vriend of vriendin met de verdenking...Maar ja ben ontwetend wat dat betreft.... gelukkig ;)

Ik heb trouwens wel gelezen dat GHB gevaarlijk spul is omdat het zo slecht te doseren is.... en ook daarom zelfs de meest fatale drug is...

Behappys-babe zei:
Afhankelijk van de context.... van tjeez wat stond je gister voor lul... ja waarschijnlijk smoes....
Maar zo als eerder aangegeven in dit topic met dat meisje.... denk ik niet... waarom laat hij haar anders achter... maar als ik zo lees over dat zoutige van GHB enzo dan denk ik eerder dat hij er wat anders in gedaan heeft....
De drug naar keuze om iemand KO te krijgen is nog steeds good old rohypnol. Verkrijgbaar in uw plaatselijk bejaardentehuis. :)

Ik heb trouwens wel gelezen dat GHB gevaarlijk spul is omdat het zo slecht te doseren is.... en ook daarom zelfs de meest fatale drug is...
Moeilijk te doseren valt wel mee. Punt is alleen, dat het in combinatie met alcohol kan zorgen dat je ademhaling stilvalt. Maar ook dat gebeurt niet zomaar. Dood van alleen maar G is best nog lastig. Dan moet je toch echt meerdere keren de aangeraden dosis nemen. Zolang je het niet erg vindt om een paar uur in coma te liggen, is er verder geen probleem. ;)

Maar toch: drugs are bad, mmkay!

Behappys-babe zei:
Maar zo als eerder aangegeven in dit topic met dat meisje.... denk ik niet... waarom laat hij haar anders achter... maar als ik zo lees over dat zoutige van GHB enzo dan denk ik eerder dat hij er wat anders in gedaan heeft.... Tenminste neem aan dat het niet direct erin kickt, maar ook een normale inwerk periode heeft... En in het geval dat je het verneemt... ren je toch direct naar een vriend of vriendin met de verdenking...Maar ja ben ontwetend wat dat betreft.... gelukkig ;)

Ik denk dat de mensen die echt iets in hun drinken heben gehad dit meestal niet meer fatsoenlijk kunnen zeggen op het moment zelf. Ken inderdaad mensen die achteraf zeggen dat er iets in zat, ja onzin natuurlijk. Maar het zal zeker wel gebeuren dat mensen anderen willen naaien.

Van GHB zelf is nog nooit iemand echt doodgegaan heb ik laatst ergens gelezen, het is meer de combi met alcohol die het hem vaak doet. Blijft wel oppassen natuurlijk. Doseren is inderdaad moeilijk, vorige week voelde ik me kiplekker en een uur later lag ik boven de wc, ging het toch iets te hard. Daarna wel misselijk, maar weer de ouwe......gelukkig.

Terug
Naar boven