Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ghb Stimuleert idd de afgifte van GH maar het zorgt ook voor verhoogte prolactine en cortisol afgifte wat de extra gh weer teniet doet.
Meningen zijn er over verdeelt maar ik gebruik het zelf al jaren en mijn conclusie is: Goeie vervanger voor alcohol maar voor je trainen doet het niks!!
Als je het wel neem neem er dan ook een shit load aan vit. c bij om enigzins je cortisol onder bedwang te houden.
GHB werkt via GABA
Italiaanse onderzoekers gaven GHB aan muizen, samen met verschillende anti-GHB-middelen. Muizen die zowel GHB als NCS-382 kregen, een middel dat de receptor voor GHB blokkeert, kwamen makkelijk onder de invloed van GHB. Muizen die middelen kregen die ook de receptor voor GABA blokkeerden, kwamen echter niet onder de invloed van GHB. GHB zelf doet dus niet zoveel. GHB zet om in GABA. GABA veroorzaakt de effecten.(1)
Gaba is een verwante van ghb idd ja maar of het dezelfde stimulans heeft voor je Gh afgifte weet ik niet. Kon wel iemand die het nam zuiver om beter te slapen maar heb hem nooit gehoord over extra profijt bij ze,n massa winst.
Alleen vergeet niet dat gaba ook verslavend werkt net als ghb dus pas op met hoelang je dat gebruikt. Had ook al op 1fast400 gezien dat die gaba poeder gene drol kost in de states dus pas op voor verslavingen!!!
Als je het dan wel gebruikt zou ik het alleen doen op niet trainingsdagen omdat je dan niet de extra gh heb van je training. Ook zou ik zeker weer voldoende vit. c neem bij me gaba voor het slapen!!!!
Gaba is een verwante van ghb idd ja maar of het dezelfde stimulans heeft voor je Gh afgifte weet ik niet. Kon wel iemand die het nam zuiver om beter te slapen maar heb hem nooit gehoord over extra profijt bij ze,n massa winst.
Alleen vergeet niet dat gaba ook verslavend werkt net als ghb dus pas op met hoelang je dat gebruikt. Had ook al op 1fast400 gezien dat die gaba poeder gene drol kost in de states dus pas op voor verslavingen!!!
Als je het dan wel gebruikt zou ik het alleen doen op niet trainingsdagen omdat je dan niet de extra gh heb van je training. Ook zou ik zeker weer voldoende vit. c neem bij me gaba voor het slapen!!!!
Nee zeker niet zo,n effect!! Het is wel enigzins verdovend in kleine maten met andere woorden je word er slaperig van!! Maar je moet het zowiezo alleen nemen voor het slapen want dan ga je echt gh aanmaken!!!