XXL Nutrition

Ghost Recon vragen

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
-Is het zo dat elke keer als je Ghost Recon begint, dat lange k*tstuk vanuit die heli afgedraaid moet worden?
-Is het mogelijk om een andere positie te kiezen als perspectief van waaruit je kijkt? Ik wil graag áchter de actiefiguur staan, als ik door z'n ogen kijk wordt ik weer strontmisselijk.

Dank voor uw antwoorden.;)

Volgens mij kan je hem saven, of wordt hij automatisch gesaved als je uit die helicopter komt.

Third person view zit er volgens mij niet in. Anders ff googelen ofzeau.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de juiste keywords om te zoeken!
Dit heb ik gevonden:

"En nóg meer dan op de console kun je om je heen kunnen kijken, genietend van het zonnetje en de uitgestrekte straatjes van Mexico-Stad. Supertof gedaan en tevens zeer adrenalineopwekkend. Maar… niet in third-person. Eén van de grootse wijzigingen in de PC-versie is namelijk dat de third person mode er uitgesloopt is. In plaats daarvan de oude vertrouwde first-person-look. Reden hiervoor was dat men de beleving van het originele Ghost Recon weer terug wilde hebben. Met dat in het achterhoofd is men dan ook aan het programmeren geslagen en vooralsnog lijkt dat enorm goed te gaan lukken."

Dank, karrrma en ik ga Ghost Recon eraf halen.

:eek: Had siri nooit verwacht dat DBC01 aan gamen deed en Eric ook niet.

:eek: Had siri nooit verwacht dat DBC01 aan gamen deed en Eric ook niet.

Off-topic, ik gamede al in arcadehallen toen de meesten hier nog geboren moesten worden :D

On-topic, vaag dat ze in de PC-versie de shoulder view er uit hebben gehaald. Dat speelt best prettig namelijk.

DieBieCie heb je hitman blood money al geprobeerd? Dat is pas smullen!

K*tspel?? HM BM is uber!

Jullie hebben gewoon geen smaak :D

HM BL wel maar recon niet
Heb wel iets intressants gehoord over een subliem spel waarin je een moordenaar en een detective tegelijk speelt
Unieke gameplay

Terug
Naar boven