XXL Nutrition

GIANT!'s NAC NK 2008 Fotoalbum is online!

Robin R

Cool Novice
Elite Member
Waardering
2
Van de op zondag 16 november 2008 in Den Haag gehouden Nederlandse Kampioenschappen van de NAC heb ik 1454 foto's in het fotoalbum staan.

Door de niet zo beste verlichting op het podium kwamen veel foto's donker van de chip, maar ik heb achteraf veel kunnen redden.

Ook deze keer bied ik de mogelijkheid om de foto's aan te schaffen, per stuk of een hele klasse op CD. Wil je overgaan tot de aanschaf van foto's, lees dan eerst deze pagina.

Klik hier om naar het fotoalbum van de NAC NK 2008 te gaan.

Een aantal voorbeeldjes...

Zitten mooie foto's tussen, good job!

Leuke foto's!
Kijkje achter de schermen :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Leuke foto's!
Kijkje achter de schermen :thumb:

Ik had wat meer achter de schermen willen doen, maar het was al moeilijk om een goede plaats in de zaal bezet te houden, dus ik durfde niet zomaar meer terug :eek: Volgende keer hopelijk meer (er waren nog niet veel deelnemers achter toen ik er rond hing...).

Begrijpelijk. De beste plekken vooraan waren al gauw bezet :(

Ziet er goed uit Robin!!
Zo toch nog een beeld van de laatste klasses na 19.30 :)

Nice !...dankjewel....

Zitten veel bekende gezichten tussen :D Mooie foto's !

Goeie foto's!
Wel inderdaad slechte belichting zeg....

Foto's Open NK NAC Den Haag

Hey Robin,

Ik lees net je bericht. Ik ga meteen naar je foto's kijken.
Inmiddels heb ik ook mijn foto's te kijk gezet op http://www.oypo.nl/john-van-de-velde
Laat eens weten wat je ervan vindt.

John

Hey Robin,

Ik lees net je bericht. Ik ga meteen naar je foto's kijken.
Inmiddels heb ik ook mijn foto's te kijk gezet op http://www.oypo.nl/john-van-de-velde
Laat eens weten wat je ervan vindt.

John

Hey John,

Zien er goed uit!

Je hebt een andere manier van fotograferen dan ik heb (jij doet meer onderdelen, ik probeer zoveel mogelijk de hele atleet te knippen), maar de kwaliteit is goed. Zo zie je trouwens ook de invloed van je zitplaats op het soort foto's dat je kunt maken!

Zie je bij de volgende wedstrijd!

Robin

Alle foto's was een lange zit!

Hallo Robin,

Je hebt gelijk over de verschillende manier van fotograferen. Gelukkig maar, dat geeft ons allebei bestaansrecht! Je uitsnedes ten voeten uit zijn keigoed. Voor de atleten zeker zinvol om naar terug te kijken.
Ik heb je album bekeken. Het was een hele zit maar wel de moeite waard. Ik denk dat de atleten ook tevreden zijn als ze zichzelf terugzien.
De plaats die je kunt bemachtigen of toegewezen krijgt is inderdaad medebepalend voor het resultaat. Ook de verlichting is een belangrijke factor. Zeker als je geen tijd hebt om alle foto's achteraf te bewerken/corrigeren. Zo is ook m'n "blauwe" collectie ontstaan. Achteraf vind ik het niet lelijk en laat het dus maar zo.

Collegiale groeten en tot ziens bij een volgend evenement,

John

Hallo Robin,

Je hebt gelijk over de verschillende manier van fotograferen. Gelukkig maar, dat geeft ons allebei bestaansrecht! Je uitsnedes ten voeten uit zijn keigoed. Voor de atleten zeker zinvol om naar terug te kijken.
Ik heb je album bekeken. Het was een hele zit maar wel de moeite waard. Ik denk dat de atleten ook tevreden zijn als ze zichzelf terugzien.
De plaats die je kunt bemachtigen of toegewezen krijgt is inderdaad medebepalend voor het resultaat. Ook de verlichting is een belangrijke factor. Zeker als je geen tijd hebt om alle foto's achteraf te bewerken/corrigeren. Zo is ook m'n "blauwe" collectie ontstaan. Achteraf vind ik het niet lelijk en laat het dus maar zo.

Collegiale groeten en tot ziens bij een volgend evenement,

John

Ik vond die blauwe collectie wel cool!

De foto's waren te donker om niet te corrigeren. Ik heb 99% handmatig gecorrigeerd, voornamelijk het omhoog gooien van de belichtingstijd. Ik flits expres niet, en dan kan dit gebeuren. Het was een lange zit, en daarna ook nog eens het album samenstellen en zo... maar het resultaat is redelijk gelukt.

Ik vind de foto's die jij maakt ook erg mooi, het is alleen niet mijn manier. Soms doe ik het ook, maar dan eigenlijk alleen bij de posedown.

Spreek je snel weer, en je site komt in m'n favorieten.

Terug
Naar boven