XXL Nutrition

Gisteren drank gestolen op een bal en ervoor moeten betalen???

Er was ook nog duurdere drank en die had ik toch gelukkig buiten al ergens kunnen verstoppen.. Weet zelf ook niet waarom ik dat nog op het laatste gedaan heb, lust ook totaal geen bier en wss stonden die security's zelfs gewoon op een paar meter van mij, wist gewoon totaal niet meer wat ik deed. :o

Lekker slim om dit op internet te zetten. Je weet dat iedereen dit kan lezen?

Iets uithalen tot daar aan toe...

De straf ondergaan is zoals het hoort...

En dan op een forum gaan lopen janken als een klein kind terwijl je 110% schuldig bent en er nog goed afgekomen bent is ronduit zielig.

Maar dat is slechts mijn mening. :)

Gratis drank gevonden op een feest, dus gans de avond gratis kunnen drinken en de rest van m'n drankkaart terug verkocht. Spijtig genoeg was ik niet met de auto maar met de fiets, en heb ik niets van drank in m'n auto kunnen laden (ganse pakken flügelflesseltjes, breezer, bier enz..), anders had ik wel meer dan 1000€ winst kunnen maken die avond, maar mocht niet baten. In totaal toch voor een goede 100€ mee kunnen doen en op het feest zelf ook voor heel wat € gedronken.

Per toeval eig. Ergens aan de achterkant van het gebouw gaan plassen en merken dat ze een deel van hun drank daar onbeveiligd hebben opgestapeld..

Als het onbeveiligd ergens in de open lucht ligt verdienen ze het imo eig om het "gestolen" te zijn.

Waarom ik dit nog weet eigenlijk, maar Corleone dit verhaal lijkt wel erg op je vorige verhaal.

• Topic Starter Topic Starter
Iets uithalen tot daar aan toe...

De straf ondergaan is zoals het hoort...

En dan op een forum gaan lopen janken als een klein kind terwijl je 110% schuldig bent en er nog goed afgekomen bent is ronduit zielig.

Maar dat is slechts mijn mening. :)

Bwa, ik had er gewoon mijn bedenkingen, twijfels over of alles wel correct gegaan is.

---------- Toegevoegd om 20:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

Waarom ik dit nog weet eigenlijk, maar Corleone dit verhaal lijkt wel erg op je vorige verhaal.

Welja, het was hetzelfde bal, net een jaar geleden. :D Heb toen wel een pak meer kunnen stelen en toen hebben ze me niet betrapt. :(

Bwa, ik had er gewoon mijn bedenkingen, twijfels over of alles wel correct gegaan is.

---------- Toegevoegd om 20:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

Welja, het was hetzelfde bal, net een jaar geleden. :D Heb toen wel een pak meer kunnen stelen en toen hebben ze me niet betrapt. :(

Het ging al fout toen jij begon met stelen...het zijn en blijven andermans eigendommen of ze nu buiten of binnen staan.

Laatst bewerkt:
Ach, stelen is goed voor je algemene ontwikkeling. Doe zo voort corleone.

• Topic Starter Topic Starter

:roflol:, ok ja, ik had me voorgenomen daarna om nooit meer te stelen maar omdat het vorig jaar op dat bal zo gemakkelijk ging kon ik het gisteren gewoon niet laten om terug even een kijkje te gaan nemen langs achteren en was het terug sterker dan mezelf. Als die drank daar gewoon voor het grijpen ligt moet ik die als ik dronken ben gewoon stelen, anders voel ik me heel de tijd slecht als ik het niet doe :o

Je trekt een uitkering, je steelt drank, je wilt voor korte tijd invalide worden. Je bent ook wel een echte non-valeur, Corleone :roflol:

Mischien is het wel zijn jaarlijkse ritueel....wij vieren jaarlijks kerst en hij steelt jaarlijks een keer drank... Ieder zijn ding he

corleone= held

E-Hero!!

je had niet moeten betalen gozer.

je was ontoerekenbaar op dat moment omdat je dronken was, diefstal kunnen ze je nooit schuldig maken want je was gewoon super dronken en moeten ze dat bier niet zomaar buiten laten staan waar iedereen bij kan.

je zou hooguit een paar uurtjes in een cel moeten blijven totdat je nuchter was en zelfs dat zou niet zo snel gebeuren maar ja.

Ga ik even 'n bank overvallen wanneer ik dronken ben, wanneer het mislukt hoef ik slechts ene paar uurtjes de cel in tot ik nuchter ben.

... of werkt het zo niet? :(

Terug
Naar boven