AndroidHealthClinic

Glecky Van Den Becky aka Glecky Swaggins

• Topic Starter Topic Starter
Damn... :roflol:

Zoals enkelen wel weten, vind ik het hele Glecky gezever dikke onzin waar ik niets mee te maken wil hebben, maar dit vind ik wel een prachtige actie :D

Damn... :roflol:

Zoals enkelen wel weten, vind ik het hele Glecky gezever dikke onzin waar ik niets mee te maken wil hebben, maar dit vind ik wel een prachtige actie :D

Zoals iedereen weet vraag ik me nog altijd af waarom ?!

G.woon liken en foto's delen :D

218 likes, voor de nieuwelingen, ontdek Glecky's pagina op FB, geef het een like en krijg epic gains in de plaats :D

Misschien omdat elke keer heel facebook vol staat met honderden foto's en je mij (en anderen) ook nog tagt :mad:

Wel mooie actie trouwens:D

Ik doe de foto's toch in een album ?

Ik like er wel veel maar dan moeten ze mij als vriend verwijderen, dat heeft niets met de pagina te maken

Taggen = meer bereik = meer likes = big buisiness :D

Ok dan verwijder ik jou toch als vriend als het zo moet!1!!11!!! Met je k*tbaard

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat is dit nu eigenlijk? Bedoel waar komt die glecky becky naam vandaan?

En ja, ik heb geliked

Wat is dit nu eigenlijk? Bedoel waar komt die glecky becky naam vandaan?

En ja, ik heb geliked

Wanneer heb je gelike'd dan ? Als het nu pas is, ik heb geen melding gekregen, stiekemerd :D

Glecky van den becky is een uitgelopen troll op de jongeheer Glenn van den Bulck, toen Glenn een ban had op Facebook onstond er in de geniale trollbreinen van SMTK het idee om Glenn te laten herleven onder de naam Glenn van den Balck, daar kon je ook vriendjes mee worden.

Het escaleerde snel en na een paar dagen ontstond de naam Glecky van den Becky maar aangezien Youri die beheerde en hij zn inner gays teveel losliet is die een tijd later van FB verwijderd

De dag erna kreeg ik van ***** opeens de aanbieding om de Glecky fanpage the administreren, duurde niet lang eer Glenn ons uitlachte en zei dat de pagina een stille dood zou sterven en we niet eens 200 likes zouden kunnen krijgen, zo is het posten van de funny pics ontstaan, een 2-tal maanden later hadden we 200 likes en is Glenn in een roze tutu'ke mee komen trainen (als uitdaging voor 200 likes)

De volgende uitdaging komt eraan @300 likes

Exclusieve Glecky shirts @500 likes :D

ik heb al een tijd geleden geliked hoor ;)

Ik heb net de lijst nagekeken en je staat er niet meer in, you unlike'd it ! :mad:

Hoe kan dat nou? Ik krijg nog updates van die page en alles binnen

---------- Post toegevoegd 13 August 2013 om 11:10 ----------

net nog gekeken, ik vind hem leuk ... 246 likes heb je

Hoe kan dat nou? Ik krijg nog updates van die page en alles binnen

---------- Post toegevoegd 13 August 2013 om 11:10 ----------

net nog gekeken, ik vind hem leuk ... 246 likes heb je

Raar, zal wel aan FB liggen dan, zitten best vaak bugs in

Bedankt nog ;)

Terug
Naar boven