AndroidHealthClinic

glen test e

mars 40

Novice
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
100kg
Vetpercentage
19%
hallo, ik heb een vraagie...is test e(250mg per 5 dagen)voor 10 weken in combi met glen om de 2 dagen goed om droog te worden...?
om 2 dagen bedoel ik, 2 dagen een halve zijn 0,04mcg per hele, en dan 2 dagen niks, dan weer 2 dagen een waarvan de eerste dag een halve, en tweede dag een hele, en zo op bouwen naar drie per dag dus (120mg) en dan weeer afbouwen en dat voor 6 weken,eigenlijk constant pieken, als ik me niet vergis werkt het 48 uur

is zeg maar 2e keer dat ik wat wil doen..in 3 jaar tijd

heb rond 20% vetjes en ben 191..
probeer daar veel eiwitten bij te doen,veel cardio en alleen beetje koolhydraten bij avond eten..maar is de combi glen test e goed?

thnx

Laatst bewerkt:
Je hebt absoluut geen clen nodig om te cutten van 20% naar +- 12%. test is prima, de rest ligt aan je voeding en training.

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt absoluut geen clen nodig om te cutten van 20% naar +- 12%. test is prima, de rest ligt aan je voeding en training.[/QUOTE

Waarom is glen niet goed erbij dan..?
Van 20% naar 12% is al pittig zat..ga nie lukken in paar maanden...heb een jaar of 6 geleden op 9% gestaan..maar kom gewoon domweg niet meer in de buurt..dus ben heel laag in carbs gegaan, en nu hoog in eiwitten..
dacht dat glenn wel zou helpen samen met test e..
misschien wat anders in combi met test e aan te raden?

thnx

En je vetten?

• Topic Starter Topic Starter

ja eet ook wel vet, maar probeer toch ook niet teveel vet te eten..

probeer ook veel cardio te doen, ga opzich wel goed..

maar het komt goed allemaal, moet alleen de juiste combi weten te vinden, stofwisseling gaat ook iets langzamer dan 6 jaar geleden blijven eraan werken..:rolleyes:

Wie is Glen? Ik denk niet dat hij zin heeft je te helpen.. :(

Goeie gast die Glenn but erol :roflol:

Moet niet gekker worden, simpel cutje en daar heb je Spiro de broer van Glen bij nodig ?

Kom op man.

Terug
Naar boven