AndroidHealthClinic

Global Strenght Whey Isolate/Concentrate

Hallo allemaal,

Heeft er iemand ervaring met Global Strenght Whey Isolate/Concentrate shake????

Nope, maar laat me raden: er zit vast 5% duur isolaat in en 95% goedkoper concentraat. Oftewel de gebruikelijke misleiding - zelf noemen ze het 'marketing' - die je ook hier in de lande aantreft.

Ik krijg het zelfs met google niet voor elkaar ???

Zegt mij ook niks. Misschien een klein huismerk????

• Topic Starter Topic Starter
Ja klopt wel.. het is een (Belgisch)huismerkske maar ja,dacht mss dat iemand er toch ervaring mee had.. .

Heb het eens genomen voor de afwisseling.. eens kijken wat het gaat geven.. .

Ben toch maar terug overgeschakeld naar Syntha 6 want heb toch maar men twijfels hoor bij die "huismerkjes"...

Ben toch maar terug overgeschakeld naar Syntha 6 want heb toch maar men twijfels hoor bij die "huismerkjes"...

Ik kan je 100% garanderen dat de goede huismerken van de sponsoren hier vaak van een hogere kwaliteit zijn dan veel van de grote, commerciele Amerikaanse merken.

Kijk bijv. naar de eiwitgehaltes per 100 gram. Een boardsponsor kan je zelfs hoogstwaarschijnlijk een certificaat van zuiverheid en/of kwaliteit overleggen aangezien hij zijn product direct bij de producent haalt.

Waar je inderdaad voor moet waken zijn 'vage', kleine huismerken die vanuit het niets verschijnen en ook weer snel verdwijnen, maar als je kiest voor bijv. XXL, Powersupplements of RAW IRON dan heb je gewoon goed spul in huis.;)

Laatst bewerkt:
Ik kan je 100% garanderen dat de goede huismerken van de sponsoren hier vaak van een hogere kwaliteit zijn dan veel van de grote, commerciele Amerikaanse merken.

Kijk bijv. naar de eiwitgehaltes per 100 gram. Een boardsponsor kan je zelfs hoogstwaarschijnlijk een certificaat van zuiverheid en/of kwaliteit overleggen aangezien hij zijn product direct bij de producent haalt.

Waar je inderdaad voor moet waken zijn 'vage', kleine huismerken die vanuit het niets verschijnen en ook weer snel verdwijnen, maar als je kiest voor bijv. XXL, Powersupplements of RAW IRON dan heb je gewoon goed spul in huis.;)

En vergeet vooral Bodylab niet!

Het schitterende is dat ze erin geslaagd zijn om 2 spelfouten in hun merknaam te zetten.
Hoe dom kan je zijn?
Heb het vandaag aan de verkoper van die producten gevraagd maar "GloBEL" is opzettelijk zo gedaan omdat "Global" niet mocht want dat bestond al en volgens de wet mag het dan niet opnieuw gebruikt worden en is strafbaar.. .

Hij zei dat verschillende mensen hun daarop aangewezen hadden..

Heb het vandaag aan de verkoper van die producten gevraagd maar "GloBEL" is opzettelijk zo gedaan omdat "Global" niet mocht want dat bestond al en volgens de wet mag het dan niet opnieuw gebruikt worden en is strafbaar.. .

Hij zei dat verschillende mensen hun daarop aangewezen hadden..

En waarom hebben ze dan 'strength' gespeld als 'strenght'?
haha ipv gewoon ff een andere naam te verzinnen brengen ze iets op de markt waar 2 spelfouten in staan :D
Vriendelijke jongens daar bij topsport, maar dit vind ik toch wel jammer. Komt amateuristisch over.

En waarom hebben ze dan 'strength' gespeld als 'strenght'?
haha ipv gewoon ff een andere naam te verzinnen brengen ze iets op de markt waar 2 spelfouten in staan :D
Vriendelijke jongens daar bij topsport, maar dit vind ik toch wel jammer. Komt amateuristisch over.
"GloBEL" hebben ze genomen voor "GloBELGIË" maar van strenght heb ik niet gevraagd.. mss ook opzettelijk dat ze geen boete moeten betalen ofzo.. :s

Terug
Naar boven