MuscleMeat

God Bless America

But daddy, i wanted a caddilac!

But honey i..

NOOOO!! you dont love me!!!

:o
Wat ook wel grappig was, is dat hij die zakdoek in die benzinetank propt en dan aansteekt. Loopt ie als een baas weg waait die zakdoek eruit, probeert het weer goed te doen denkt ie: "ah **** it" Schiet ie een kogel door d'r kop :p

Wat zit iedereen toch steeds met die torrents te klungelen.

Betaal gewoon een paar euro per maand en gebruik een newsserver.

Veel sneller en beter

Wat zit iedereen toch steeds met die torrents te klungelen.

Betaal gewoon een paar euro per maand en gebruik een newsserver.

Veel sneller en beter
Of ik een torrent via een uur binnen heb of via een nieuwsserver binnen 5 minuten boeit me niet zoveel eigenlijk...

Of ik een torrent via een uur binnen heb of via een nieuwsserver binnen 5 minuten boeit me niet zoveel eigenlijk...

Je weet niet wat je mist ;)

Soms is het ook niet de juiste versie o.i.d. en daar kom ik liever na 5 minuten achter dan na een uur.

Ik weet precies wat ik mis ik heb een jaar lang abo bij een nieuwsserver gehad.

Als je een beetje bekende films/series downloadt nooit problemen met de snelheid bij torrents of fakes of wat dan ook. Voor bepaalde zaken kan een nieuwsserver best handig zijn als je echt heeeele grote bestanden moet downloaden of zeldzame dingen die je op torrentsites niet aantreft. Maar voor mij niet zo interessant dus

Mooie film. Ik stond wel even stil bij dialoog dat er hedendaags geen normale gesprekken meer worden gevoerd, maar welke youtube video of 9gag je zag. Media is 1 big entertaining en dat is waar men ook op leeft.

Terug
Naar boven