XXL Nutrition

Godfather Provenzano in isoleercel

Bezoekers in dit topic

capo di tutti capi!!

wie is de volgende don?
 
Sport2000 zei:
had die cop geen geld voor een fatsoenlijke bivakmuts of wat???


ghe ghe dat doet me denken aan die film, boondock saints.

dat die italiaan met een zelfgemaakte bivakmuts op komt dagen
 
Peoples zei:
capo di tutti capi!!

wie is de volgende don?

Niemand, hij is nog niet dood. Zijn zaken zullen door anderen worden waargenomen, maar hij blijft de don. Wel groot kans dat ze hem neersteken in jail :(
 
Yzord zei:
Niemand, hij is nog niet dood. Zijn zaken zullen door anderen worden waargenomen, maar hij blijft de don. Wel groot kans dat ze hem neersteken in jail :(

zal vast sollicitatiebrief sturen dan...
 
Sicilië binnenvallen:roflol:
 
He should make them a offer....they cant refuse
 
Berlusconi de nieuwe don ??
 
Yzord zei:
Deze zaak grijpt me, daar ik verleden jaar de godfather was van de Provenzano familie op barafranca.com voor 6 maanden.

wat was je nick? :D
 
Ik mag de mafia wel liever dan extremisten .... meestal vermoord de maffia alleen mensen van andere maffia families. En mensen die hun werk dwarsbomen zoals de anti-mafia agenten etc. en rechters. Ook is de maffia veel slimmer.

Jij bent vast nooit in sicilie geweest anders zou je nooit zulke domme dingen zeggen. Het hoofddoel van de Italiaanse mafia zijn gewone arme burgers afpersen. De enigste die van mij nog een klein beetje sympathie krijgen, zijn de Boliviaanse drugd kartels de rest zijn gewoon klootzakken.
 
martie zei:
wisten jullie trouwens de de mafia waarschijnlijk achter de moord van J F Kennedy zit?

:orly:

Shit, dan is Harvey Oswald ten onrechte geliquideerd..........zou reanimeren nog zin hebben???
 
Peppino zei:
hmm.. zegt me vaag iets... ik heb vorige ronde nog wel ff bij Righelli gezeten :)

Volgens mij was dat een sub familie van ons. We werden te groot namelijk :D
 
Maffia heeft altijd wel wat romantisch, of het nou door hollywood komt of niet.
 
Ik ga solliciteren als nieuwe "don" ... dan ben ik Don Martino :cool:

Maaruh, hoeso is het raar dat de US sicilie wouden binnenvallen? Italie wou zelf ook van de mafia af hoor. Zoek maar is op op google.
 
spiertje16 zei:
He should make them a offer....they cant refuse

haha het motto van Don corleone in de film "the godfather" :P
 
martie zei:
Ik ga solliciteren als nieuwe "don" ... dan ben ik Don Martino :cool:

Maaruh, hoeso is het raar dat de US sicilie wouden binnenvallen? Italie wou zelf ook van de mafia af hoor. Zoek maar is op op google.

We hebben een nieuwe MWB :rolleyes:
 
martie zei:
Het doel van de mafia is anders dan die van de extremisten. De maffia wil gewoon geld zien, ze werken ervoor.. (drugs en witwassen) je moet niet vergeten dat de mafia van nu heel anders is dan vroeger. Bernardo heeft een paar mensen laten koud maken... ik meende paar rechters en belangrijke personen van een anti maffia eenheid.

Ik ga nu slapen, ik ga morgen erop verder.
Wat is daar beter aan dan? Moord is moord, of het doel nou voetbal betreft, extremisme of business. Hypocrisie imo.
Al-quaida is ook een mafia. Je moet je info niet relateren aan een spel.
Wat kennedy betreft, lijkt me ook sterk.
Het is raar dat us sicilie wil binnen vallen omdat italie dat ook wel zelf wat aan kan doen.. ik neem dat de us daar geen oorlog om gaat maken.

en silva :thumbup:
 
SageFrancis zei:
Wat is daar beter aan dan? Moord is moord, of het doel nou voetbal betreft, extremisme of business. Hypocrisie imo.
Al-quaida is ook een mafia. Je moet je info niet relateren aan een spel.
Wat kennedy betreft, lijkt me ook sterk.
Het is raar dat us sicilie wil binnen vallen omdat italie dat ook wel zelf wat aan kan doen.. ik neem dat de us daar geen oorlog om gaat maken.

en silva :thumbup:

Een groep maffiabazen zat achter de aanslag op de Amerikaanse president John F. Kennedy van 22 november 1963 in Dallas, Texas. Dat staat te lezen in het boek Ultimate Sacrifice van de auteurs Lamar Waldron en Thom Hartmann. Volgens de auteurs, die 17 jaar werkten aan het boek maar hun theorie vooral stoelen op recent vrijgegeven documenten, plande Kennedy een staatsgreep tegen de Cubaanse leider Fidel Castro op 1 december 1963. Daarna zouden de Amerikaanse troepen het eiland binnenvallen.

De maffia kreeg lucht van de zaak en organiseerde de moord op Kennedy. Nog volgens de auteurs dacht de maffia dat het ministerie van Justitie -toen geleid door Robert Kennedy, broer van de vermoorde president, die de coup in Cuba in goede banen moest leiden - niet stonden te springen om een onderzoek in te stellen naar de moord, aangezien dit het complot tegen Castro kon blootleggen. Drie maffiabazen, Santo Trafficante, Carlos Marcello en Johnny Roselli, zouden achter de moord gezeten hebben. Lee Harvey Oswald, die werd opgepakt voor de moord op de president, was slechts een stroman in de samenzwering.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven