AndroidHealthClinic

Godver

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ano_1993

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
0
Ey dbb'ers,

Ik fl**ker net mijn bierflesje (vol) over het toetsenbord. Heb hem gelukkig nog snel overeind kunnen zetten, dus er liep niet veel uit. Maar nu het probleem. Ik heb een Logitech G11, en die toetsen en zo geven licht. Maar nu knippert alles. Erg irritant, waarschijnlijk vanwege het vocht denk ik.
Weet iemand of je dit licht kan uitzetten op de G11?

Groeten,
Michael

Verkapt ik-ben-nog-maar-15-maar-ik-drink-al-bier-topic?

wat ben jij een verdomde rot snob zeg

sorry

Schud je toetsenbord op en neer op de kop, en pak een feun waarmee je het droogt.

Van dat knipperen is wel leuk

dat gaat echt een puinhoop worden
word uit elkaar halen en schoonmaken.
zelfs als het droogt gaat het plakken

• Topic Starter Topic Starter
wat ben jij een verdomde rot snob zeg

sorry

Ik stel potverdomme alleen zo'n vraag, en krijg meteen zo'n kk antwoord, hou dan gewoon je bek.
K*t dbb.
Schud je toetsenbord op en neer op de kop, en pak een feun waarmee je het droogt.

Van dat knipperen is wel leuk

Ja had het al een beetje geschut, kwam aardig wat zooi uit. Maar het rare is dat ik nog wel kan typen.
dat gaat echt een puinhoop worden
word uit elkaar halen en schoonmaken.
zelfs als het droogt gaat het plakken

Wish me luck.

Moeilijk hé 2 dingen tegelijkertijd..

Heb je mazzel, ik heb het een aantal keer gehad maar ik kon meteen niet meer typen, meteen die avond afkickverschijnselen natuurlijk van niet kunnen computeren, je gaat echt door een hel.Heb er die nacht gelukkig nog een kunnen regelen.

Ey dbb'ers,

Ik fl**ker net mijn bierflesje (vol) over het toetsenbord. Heb hem gelukkig nog snel overeind kunnen zetten, dus er liep niet veel uit. Maar nu het probleem. Ik heb een Logitech G11, en die toetsen en zo geven licht. Maar nu knippert alles. Erg irritant, waarschijnlijk vanwege het vocht denk ik.

Groeten,
Michael

ff rukken en klaarkomen op het toetsenbord op de lichtjes, als je sperma dik genoeg is zie je ze niet meer knipperen:roflol:

nee serieus... geen idee:p

Heb je mazzel, ik heb het een aantal keer gehad maar ik kon meteen niet meer typen, meteen die avond afkickverschijnselen natuurlijk van niet kunnen computeren, je gaat echt door een hel.Heb er die nacht gelukkig nog een kunnen regelen.

Haha gelukkig heb ik ergens nog wel zo'n ding staan volgens mij.

ff rukken en klaarkomen op het toetsenbord op de lichtjes, als je sperma dik genoeg is zie je ze niet meer knipperen:roflol:

nee serieus... geen idee:p

Dan moet ik het wel gelijkmatig verdelen, want onder iedere toets zit zo'n lichtje. Kijk:

Oja, voor alle grappenmakers onder ons. Dit is een verkapt-kijk-mij-een-duur-toetsenbord-hebben-topic.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dan moet ik het wel gelijkmatig verdelen, want onder iedere toets zit zo'n lichtje. Kijk:

Oja, voor alle grappenmakers onder ons. Dit is een verkapt-kijk-mij-een-duur-toetsenbord-hebben-topic.

[Link niet meer beschikbaar]
is wel een vet keybord:D kzit hier met een klotelaptop:p
ff een paar dagen niet rukken, dan komt er wel genoeg uit voor alle lichtjes:roflol:

Probeer de H te raken met je kwak.

Ik zou gewoon nog een biertje pakken als ik jou was.
Ik zou het hele krat op je bureau zetten trouwens.

Het is vrijdag, lekker zuipen!

is wel een vet keybord:D kzit hier met een klotelaptop:p
ff een paar dagen niet rukken, dan komt er wel genoeg uit voor alle lichtjes:roflol:

Haha ja klopt, is een fijn ding! Vooral als je 's avonds aan het computeren bent, alleen nu is dat k*tding dus voor stoplicht aan het spelen. Uit - gedoofd - fel aan. En dat dan de hele tijd.

Probeer de H te raken met je kwak.

Mag ik dan een wens doen?

Ey dbb'ers,

Groeten,
Michael

Nog een keer bier erover heen gooien maar deze keer meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven