Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha, ik zie net die te erge party pic in dit topic. Wat een brutale gangster is MichaelSmink toch ook he![]()
Ga dan weg hier, het is niet dat we je hier aardig vinden ofzo.
Met een gedrag als dat jij hebt mag je al blij wezen dat je vrienden hebt...
het is enigszins disturbing dat jij je dit afvraagt![]()
[afbeelding niet meer beschikbaar]
jong bezopen toch bro

Een DBB meeting zou leuk zijn, eens normaal praten zonder al die trieste spammers.
Een DBB meeting zou leuk zijn, eens normaal praten zonder al die trieste spammers.
wat jammer dat mensen als jij nooit daar komen, en bv ik wel
zelfde met vele andere internethelden hier trouwens.
wat jammer dat mensen als jij nooit daar komen, en bv ik wel
zelfde met vele andere internethelden hier trouwens.
volgens mij wel, 7 febGing rotterdam nog door eigelijk? Wil ook wel eens komen, maar weet niet met wie![]()
Wat jammer dat jij ontmaagd moest worden via een dbb-lid, en smink bijvoorbeeld niet.
Wie was nou alweer een internetheld?
Ik bedank vriendelijk voor een meeting. Leuk als je overeenkomt met een bunch of "60-karma-power-helden" hier, maar ik ga liever lekker met echte vrienden op stap.![]()
Wat jammer dat jij ontmaagd moest worden via een dbb-lid, en smink bijvoorbeeld niet.
Wie was nou alweer een internetheld?
Ik bedank vriendelijk voor een meeting. Leuk als je overeenkomt met een bunch of "60-karma-power-helden" hier, maar ik ga liever lekker met echte vrienden op stap.Maar ik ben dan ook niet zo'n fanatiekeling op dbb die elke dag +20 posts maak.
Ik bedank vriendelijk voor een meeting. Leuk als je overeenkomt met een bunch of "60-karma-power-helden" hier, maar ik ga liever lekker met echte vrienden op stap.Maar ik ben dan ook niet zo'n fanatiekeling op dbb die elke dag +20 posts maak.