AndroidHealthClinic

Godver

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ofcourse, al die internet helden weten hoe ik me irl gedraag. Het feit dat jullie +- twintigjarigen DBB lopen rond te spammen zegt toch al genoeg?

En @ GNRR: Wat goed dat jij mijn hyves kan vinden zeg! Wanneer post jij foto's, zodat we jou kunnen uitlachen?

Ik snap dit topic niet. Waarom maak je je druk om je toetsenbord? Het is vrijdag en je bent nog niet dronken. Dat is veel erger.

Lekker coma zuipuh man, komt goed.

Hahaha, ik zie net die te erge party pic in dit topic. Wat een brutale gangster is MichaelSmink toch ook he :roflol:

wat ben jij een verdomde rot snob zeg

sorry

Ga dan weg hier, het is niet dat we je hier aardig vinden ofzo.
Met een gedrag als dat jij hebt mag je al blij wezen dat je vrienden hebt...

Hoe oud was jij nou alweer? :o

het is enigszins disturbing dat jij je dit afvraagt :scratch:

sinds hij 40 dagen aan die onthoudingscontest heeft meegedaan is hij inderdaad dezelfde niet meer. :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Een DBB meeting zou leuk zijn, eens normaal praten zonder al die trieste spammers.

wat jammer dat mensen als jij nooit daar komen, en bv ik wel :o
zelfde met vele andere internethelden hier trouwens.

Wat jammer dat jij ontmaagd moest worden via een dbb-lid, en smink bijvoorbeeld niet.

Wie was nou alweer een internetheld? :roflol:

Ik bedank vriendelijk voor een meeting. Leuk als je overeenkomt met een bunch of "60-karma-power-helden" hier, maar ik ga liever lekker met echte vrienden op stap. ;) Maar ik ben dan ook niet zo'n fanatiekeling op dbb die elke dag +20 posts maak.

Bier is slecht voor je en zeker voor mensen zoals jij

Ging rotterdam nog door eigelijk? Wil ook wel eens komen, maar weet niet met wie :(
volgens mij wel, 7 feb
en ook als je alleen komt is het gezellig :D

uiteindelijk komen alleen de niet sociaal gestoorden :D
Wat jammer dat jij ontmaagd moest worden via een dbb-lid, en smink bijvoorbeeld niet.

Ik bedank vriendelijk voor een meeting. Leuk als je overeenkomt met een bunch of "60-karma-power-helden" hier, maar ik ga liever lekker met echte vrienden op stap. ;)

je gaat niet omdat je irl niet zo;n held bent als dat je bent achter je keyboard ;)

Ik bedank vriendelijk voor een meeting. Leuk als je overeenkomt met een bunch of "60-karma-power-helden" hier, maar ik ga liever lekker met echte vrienden op stap. ;) Maar ik ben dan ook niet zo'n fanatiekeling op dbb die elke dag +20 posts maak.

wot ???

http://i35.tinypic.com/ke994o.jpg
sorry inkoppertje

hahha
gewoon komen joh
wordt ook de 1e keer dak ga lijkt me echt lauw :D
allemaal bezopen bodybuilders bijmekaar :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven