MuscleMeat

goed alternatief voor aardappels?

je kunt ze toch lekker maken?

Purree + (knoflook)jus? Uit de oven met olijfolie... bakken... 1001 dingen mogelijk... toch wel iets waarmee het lekker te maken is?

Gekookt is er niets mis mee en als je het dan bovendien eet met groeten en/of stukje vlees is het helemaal top.

Gebakken is een ander verhaal ja, maar ook dan is het samen met iets anders ook nog wel oke, maar niet te vaak uiteraard.

Kleine krieltjes gooi ik trouwens regelmatig in de oven, zonder vet toe te voegen. Gewoon in een ovenschaal. Ze worden echt heerlijk. Beetje saus er bij en gaan met die banaan!

Bulgur :), echt zo fokking goed!!! :D
(aanbakken in olijfolie en dan koken in bouillon met wat knoflook/sjalotjes)

Ik ben het er helemaal mee eens. Met name de bruine(volkoren) bulgur vind ik echt de meest ondergewaardeerde bodybuilding voeding.Mijns inziens kan zo`n zilvervliesrijst qua vezels, mineralen en vitaminen nooit tippen aan de (bruine) bulgur.

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van Bulgur gehoord. Of dat nou positief of negatief is weet ik nog niet:D. Ik ga het opzoeken!

Daar heb je gelijk in :thumbs:. Maar diegene met dat gemiddeld niveau weet niet eens wat GI is en/of wat het doet :).
Misschien is dat wel het probleem. Zat mensen hier die zich bekommeren om de GI, terwijl hun voedingsschema nergens op slaat.

Alternatief is al genoemd: cola :D

Terug
Naar boven