XXL Nutrition

goed bcaa product

jonaswo

Dutch Bodybuilder
Waardering
15
Lengte
1m88
Massa
103kg
Vetpercentage
9%
ik ben opzoek naar en goed en voordelig bcaa product, smaak maakt voor mij niet uit daarom kies ik dus voor poeder.
ik heb men keuze al hard beperkt, en zit nu nog te denken aan 2 producten.

1ste
schep is 15 gram bevat:
L-Glutamine Ethyl Ester HCL 3g
L-Leucine Ethyl Ester HCL 3g
L-Isoleucine Ethyl Ester HCL 1.5g
L-Valine Ethyl Ester HCL 1.5g
Vitamin C 100mg
Vitamin B6 50mg
Bioperine 10mg

en een ander met de gewone 2:1:1 verhouding.

is de ethyl versie van bcaa effectiever in opname?
welk zou jij kiezen prijs voor 500gram is identiek.

neem gewoon xtend

• Topic Starter Topic Starter

heb ik ook tijdje aangedacht, heb momenteel nog essential stack bezig bevalt me goed alhoewel ik niet echt een referentie kan leggen.
ik wil het bcaa product namelijk gebruiken voor de cut. dus voor/ tijdens/ na mijn training, vlak voor ik ga slapen en nog wat aanvullen door de dag.

Ik neem voortaan de 2:1:1 verhouding (BCAA Power Primaforce)

Lekker goedkoop. Gebruik het alleen in de cut. KT gevolgd door cardio 3 servings = 12 gram tegenover de XXL amino waar je dus 30 gram nodig hebt en maar 16 dagen mee kunt doen, en de primaforce 40 dagen.

Ik neem voortaan de 2:1:1 verhouding (BCAA Power Primaforce)

Lekker goedkoop. Gebruik het alleen in de cut. KT gevolgd door cardio 3 servings = 12 gram tegenover de XXL amino waar je dus 30 gram nodig hebt en maar 16 dagen mee kunt doen, en de primaforce 40 dagen.

Je verhaal klopt van geen kant...... als je 30gram van onze aminostack vergelijkt met 12 gram BCAA primaforce heb je ook veel meer aminozuren binnen met onze aminostack..... Juist omdat het naast de BCAA's ook de andere essentiele aminozuren bevat is het zo goed.

Je verhaal klopt van geen kant...... als je 30gram van onze aminostack vergelijkt met 12 gram BCAA primaforce heb je ook veel meer aminozuren binnen met onze aminostack..... Juist omdat het naast de BCAA's ook de andere essentiele aminozuren bevat is het zo goed.

julie essential amino stack bevalt me heb nog 1 volle pot staan , helaas niet zo goedkoop. zouden julie geen serieuse bulk korting kunnen geven op 4-5 stuks?
ook staat een foutje in julie folder daar kost 2*EAS 65 euro op de site is dit enkele euro minders...
nog een vraagje julie eas bevat citruline malaat is dit geen bevorderend stofje, waardor het uitgesloten om het in de avond te nemen?

Ik gebruik XXL BCAA caps.
Me eerste volgende BCAA supp wordt waarschijnlijk EAS van XXL (zie hierboven :D)

EAS van XXL natuurlijk. Vrije essentiële aminozuren voor die prijs kom je niet vaak tegen. Toppertje!!

julie essential amino stack bevalt me heb nog 1 volle pot staan , helaas niet zo goedkoop. zouden julie geen serieuse bulk korting kunnen geven op 4-5 stuks?
ook staat een foutje in julie folder daar kost 2*EAS 65 euro op de site is dit enkele euro minders...
nog een vraagje julie eas bevat citruline malaat is dit geen bevorderend stofje, waardor het uitgesloten om het in de avond te nemen?

In de folder was geen fout.. we hebben de prijs iets lager gemaakt dan we eerst in gedachten hadden. Citruline malaat is geen oppende stof dus je kan het prima in de avond nemen.

EAS vind ik zeker niet duur, dit soort producten waren voorheen erg duur. Ik moet me eens beraden of ik het in meer dan 2 stuks met meer korting kan aanbieden.

hmm ok, maargoed ik gebruik het enkel in de cut en dan lijkt me die van Primaforce wel voldoende toch?

eas ga ik blijven gebruiken rond me training, maar ik wil ook nog een gewone bcaa (dus enkel die drie) wordt de ethyl versie beter opgenomen?
anders neem ik die van bodyenfit 3*500 gram voor 60 euro en de juist 2:1:1 verhouding.
normaal bestelde ik zeker bij xxl, maar die valt bij xxl wat duur uit...

ik ben al geruime tijd BCAA gebruiker, vooral Xtend..
En heb nu de EAS van xxl besteld..

wat meer zitten lezen over nemen van BCAA en aminozuren, en wordt toch precies meer aangeraden om alle essentiële aminozuren te nemen, ipv enkel de BCAA..

Ben ook al paar keer bij diëtiste geweest voor aanpassen voedingschema, en zij vond het nemen van enkel BCAA ook niet goed. Beter alle essentiële aminozuren.. (super veel nemen van 1 aminozuur is volgens haar nooit goed, lichaam probeert zelf alles in balans te houden)

ben nog aan het twijfelen of ik de EAS elke dag ga nemen, of enkel in pre en post shake..
@xxl nutrition: wat raad ge aan? :D

ik ben al geruime tijd BCAA gebruiker, vooral Xtend..
En heb nu de EAS van xxl besteld..

wat meer zitten lezen over nemen van BCAA en aminozuren, en wordt toch precies meer aangeraden om alle essentiële aminozuren te nemen, ipv enkel de BCAA..

Ben ook al paar keer bij diëtiste geweest voor aanpassen voedingschema, en zij vond het nemen van enkel BCAA ook niet goed. Beter alle essentiële aminozuren.. (super veel nemen van 1 aminozuur is volgens haar nooit goed, lichaam probeert zelf alles in balans te houden)

ben nog aan het twijfelen of ik de EAS elke dag ga nemen, of enkel in pre en post shake..
@xxl nutrition: wat raad ge aan? :D

In principe is EAS rondom je training voldoende.. op andere moment kan je met eiwitten uit je voeding volstaan.

Ik ga ook zeer binnekort beginnen met cutten. ik zat te denken aan Whey shake blijven nemen + BCAA tegen spierafbraak..
Heb ik hiermee het beste resultaat (omdat in mn whey ook andere aminozuren dan enkel de bcaa's zitten) of kan ik beter EAS nemen?
Zo ja, welke dan?poedervorm of capsules?

(spierafbraak minimaliseren en vetverlies bevorderen is belangrijkste voor mij)

Koop gewoon purple Wraath van controlled labs, is zelfs nog goedkoper dan huismerk EAS van xxl

Ik persoonlijk gebruik EAS en ben er tevreden over

Ik neem Bcaa's van MAXX essentials 6000.Zit per dosering 6.6gr leucine, isoleucine 4.4gr en valine 4.4gr.Wel klote smaak.Gebruik deze voor en na de training, tussen in de training (kt -cardio) neem ik de bcaa caps van xxl

Terug
Naar boven