XXL Nutrition

Goed bezig? toch zwembandjes....

gooney

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik ben nu zo'n 4 maanden intensief aan het trainen, ik zie vorderingen, ben nu ook bezig met afvallen... Maar weet niet precies wat de goede combinatie ervan is... Heeft iemand TIPS? ??? Ik zit nog met mn zwembandjes (vet)... hoe kan ik deze eraf trainen... Over de rest ben ik toch al redelijk tevreden...
:)

check: Voeding en Diëten, Gebruik zoeken om je kennis uit te breiden en als je erniet uit komt geef dan in Voeding en Diëten je dieet(wat je dus eet allemaal) dan zal men je helpen.

GreetingsZzz

Knoop voor eeuwig in je oren : Je kunt NIET, ik herhaal NIET massa aanzetten en vet afvallen tegelijk, een beginner kan dat misschien de 1e maand, of iemand die STH gebruikt, voor de rest is dat NIET mogelijk.

Aankomen vereist dat je meer eet dan je nodig hebt, afvallen betekend dat je minder eet dan je nodig hebt, simpel :) En idd, lees de voeding & dieeten sectie en de sticky's en stel dan je vragen :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
OK, maar heb je tips om die zwembandjes aan te pakken.... Dat is in principe het enige probleem... Kan dat gewoon met trainingsoefeningen? Zo ja welke.... ;)

Je kunt wel buikspieren trainen zodat het wat strakker word, maar ze gaan er niet van weg. Het lubbert dan misschien wat minder maar je ziet geen buikspieren als je dat bedoeld.

Daarvoor moet je gewoon een correct dieet hebben verspreid over langere tijd, afhankelijk van hoeveel je kwijt wil. De gemiddelde man kan denk ik maximaal tussen de 0.5 en 1kg vet afbouwen zonder noemenswaardig spiermassa te verliezen, hoeveel dat precies is hangt af van je hoeveelheid spiermassa.

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?p=233486#post233486

Bereken dat eerst maar eens :) Dus --> ook vetpercentage laten meten in een goede sportschool, niet op een weegschaal of met electroden, gewoon handmatig met een huidplooi meter. Succes.

Terug
Naar boven