AndroidHealthClinic

[Goed Doel] Hooks voor Peanuthead95 - Mensen met een credit card gezocht

BlaRock

Competitive Bodybuilder
Waardering
360
Hee dbbers

Zoals sommigen misschien al weten heeft , een medische aandoening, genaamd het Constriction Band Syndrome, waardoor hij enkele vingers mist. Dit zorgt voor een probleem tijdens het trainen als de gewichten hoog worden en dan vooral bij het deadliften.

Een oplossing hiervoor zijn hooks, alleen lift Jeau ondertussen zoveel dat hij al verschillende hooks heeft verdoet omdat ze het gewicht gewoon niet houden. 1 Merk zou zich duidelijk onderscheiden van de rest: [Link niet meer beschikbaar]

Spijtig genoeg is de enige methode om te betalen met credit card en kent hij niemand die er één heeft en ze hiervoor wilt gebruiken. Daarom zoeken wij iemand die bereid is zijn credit card te gebruiken voor deze jongen.

De website is volledig veilig en je betaalt ook zelf, het geld wordt dan overgemaakt naar jouw bankrekening (of cash als de afstand het toelaat) en je maakt dus geen verlies.

Hier nog een foto van een blije Jeau toen hij nog kon deadliften: (rechts)

5kf5n8.jpg

Als dit geen troll is, moet Jeau mij pm'en op msn, en spreken we af in walk of tilly.

En als dit een troll is, backtrace ik je door geld te geven eric, en kom ik je opzoeken.

Lekker pijpbekkie heeft ie...

Haha waarom opent hij zelf geen topic?

Lief topic :D Hoop dat er vrijwilligers zijn.

Als dit geen troll is, moet Jeau mij pm'en op msn, en spreken we af in walk of tilly.

En als dit een troll is, backtrace ik je door geld te geven eric, en kom ik je opzoeken.
Ik pm.
Lekker pijpbekkie heeft ie...
Dank.
Haha waarom opent hij zelf geen topic?
Kan mezelf toch niet bestempelen als ''goed doel'' :D

ben ook wel bereid te helpen, mits jullie eerst het geld aan mij overmaken/we het persoonlijk regelen (ook omgeving den bosch/tilburg)

Vind het wel heel tof dat je ook met een extra uitdaging gewoon je eigen ding doet met sporten. En het pleit voor BlaRock dat hij dit voor je vraagt, zeker omdat je waarschijnlijk te koppig bent om het zelf te doen:P
Iig heel veel succes en trainingsplezier met je nieuwe hooks, want ik weet wel zeker dat er een oplossing gevonden kan worden hier op t forum:)

laat iig even weten wanneer je deze hooks ook krom hebt gekregen;)

ben ook wel bereid te helpen, mits jullie eerst het geld aan mij overmaken/we het persoonlijk regelen (ook omgeving den bosch/tilburg)

Vind het wel heel tof dat je ook met een extra uitdaging gewoon je eigen ding doet met sporten. En het pleit voor BlaRock dat hij dit voor je vraagt, zeker omdat je waarschijnlijk te koppig bent om het zelf te doen:P
Iig heel veel succes en trainingsplezier met je nieuwe hooks, want ik weet wel zeker dat er een oplossing gevonden kan worden hier op t forum:)

laat iig even weten wanneer je deze hooks ook krom hebt gekregen;)
Inderdaad wat te koppig. Moest er toch aan geloven, als laatste redmiddel , haha :D Erg bedankt dat je je aanbiedt in ieder geval! Ik zal even pm'en met daniel en mocht dat op een of andere manier niet uitwerken zal ik je wel even een berichtje sturen!

Denk trouwens niet dat ik deze stuk krijg, heb gevonden dat ze tot 550 kg max aankunnen en dat duurt denk ik nog wel even :D

waarom niet gewoon straps? al je die eenmaal om de bar hebt gedraaid heb je aan 1 vinger genoeg om vast te houden..

Pinda, het is misschien een domme vraag, maar hoe train jij dan je onderarmen? Niet? Of met wrist curls? Of nog iets anders? Want op je pics zie je dat je onderarmen goed ontwikkeld zijn.

Pinda, het is misschien een domme vraag, maar hoe train jij dan je onderarmen? Niet? Of met wrist curls? Of nog iets anders? Want op je pics zie je dat je onderarmen goed ontwikkeld zijn.
In bepaalde schema's doe ook wat werk voor onderarmen, verder gewoon met compounds. Het zijn slechts de (zware) pull oefeningen die ik niet zonder hooks kan doen.

Terug
Naar boven