MuscleMeat

goed eetschema tijdens kuur

tony1974

Novice
Waardering
0
Hallo ik heb een vraagje kan iemand mij een goed eetschema geven of samenstellen voor tijdens een kuur ik train al 3 jaar naturel weeg 98 kilo vetpercentage 17 % en ben nu met een kuur begonnen met 1 deca en 1 sustanon in de week om dat ik toch wat harder wil groeien zou graag wat voedings adviezen willen hebben *** flink te groeien en wat vetmassa kwijt te raken..
alvast bedankt.

je bent bezig met kuren en je kan zelf nog geen simpel voedingsschema opstellen ???

en iedereen weet dat het erg onwaarschijnlijk is dat je massa bijwint terwijl je vetmassa kwijtraakt

• Topic Starter Topic Starter
ik kan wel degelijk een voedingsschema opstellen maar heb geen ervaring met voedingsschema's en kuren volgens mij kun je namelijk in je eiwitten veel hoger gaan zitten daarom vraag ik een voedingsschema speciaal voor een kuur lijkt me een normale vraag en je kunt wel degelijk vetmassa kwijtraken en droge massa bijkomen is ook erg waarschijnlijk denk ik zelf

het is niet de bedoeling dat we hier eet schemas voor mensne maken. dat moet je nog altijd zelf doen.

we kunnen je wel helpen. Maak voor jezelf een eetschema en post het hier. Daar kunnen we feedback opgeven. succes

Moeten we dan meteen ook ff je reet af vegen....?

:)

tony1974 zei:
ik kan wel degelijk een voedingsschema opstellen maar heb geen ervaring met voedingsschema's en kuren volgens mij kun je namelijk in je eiwitten veel hoger gaan zitten daarom vraag ik een voedingsschema speciaal voor een kuur lijkt me een normale vraag en je kunt wel degelijk massa kwijtraken en droge massa bijkomen is ook erg waarschijnlijk denk ik zelf

Wat ga je dan wel kuren ? STH ? :rolleyes:

Het kan wel maar reken dan maar nergens op, misschien ja wanneer je een net cut schema hebt en je neemt er een roid bij dat je dan droger word en toch 2 kilo pakt ofzo maar voor de rest hoef je daar echt niet op te rekenen.

Begin intussen te twijfelen aan die voedingskennis van jou met zulke opmerkingen :D So.. proove yourself bro, je moet gewoon meer eten dan je nu al doet, als je kuurt kun je best 2000kcal bij je normale dieet optellen.

Net wat Frenkpie zegt:
Stel zelf een voedingsschemaop, en post die hier.
Dan kunnen wij onze mening geven/dingen verbeteren.
Mischien ook een idee om je even voor te stellen?
Members die hier alleen een blauwe maandag komen om alleen wat dingen te vragen worden vaak niet veel wijzer...

Succes

tony1974 zei:
Hallo ik heb een vraagje kan iemand mij een goed eetschema geven of samenstellen voor tijdens een kuur ik train al 3 jaar naturel weeg 98 kilo vetpercentage 17 % en ben nu met een kuur begonnen met 1 deca en 1 sustanon in de week om dat ik toch wat harder wil groeien zou graag wat voedings adviezen willen hebben *** flink te groeien en wat vetmassa kwijt te raken..
alvast bedankt.

:tomato: :headbang: :haha: :headbang: :tomato:

Terug
Naar boven