MuscleMeat

Goed gehandeld?

haha niemand die snapt dat dit getroll is?
anders kom je daar toch maandag/ zondag mee aanzetten

Het feit dat hij al ruzie komt zoeken met jou zegt veel over je

Ja cool hoor rambo, als je elke keer dat je een duwtje krijgt gaat slaan kun je altijd wel gaan vechten.

Liever slaan dan geslagen worden

---------- Post added di 7 jun 2011 at 14:42 ----------

Als iemand met zn hoofd tegen mijn hoofd gaat staan krijgt ie toch een pak slaag hoor, en dat gebeurd echt niet regelmatig.

Yep is een normaal reactie als je dan niet ingrijpt krijg je 9/10 slaag...

hahah die zocht ik xD

• Topic Starter Topic Starter
in dat geval heb ik 50+ maten en 0 vrienden:)
jaja, verkeerd om ik weet, maar normaal gezien gebruikt men de term 'maten' voor mensen waar je goed mee kan opschieten, maar toch net geen echte "vrienden" zijn. en niet zoals jij het gebruikt

Laatst bewerkt:
maten zijn mensen waar je van houdt en die in je hart zitten. Je beziet ze als je eigen vlees en bloed. Iemand die je om 3AM belt en er staat, zonder blahblah. Iemand waar je jezelf voor kunt wegcijferen, en weet dat ze dat ook voor jouw doen. Als je maat iets ernstig gebeurt, lig je daarvan wakker probeer je er alles aan te doen om dat te verhelpen. Als je ziet dat je maat pijn lijdt, is dat absolute prioriteit, en je voelt ook zijn pijn. Iemand waar je naartoe gaat als er iets "is". Als je maat zegt "spring", moet je al weten waarom.

vrienden zijn mensen waar je goed mee overeenkomt, kun je mee weggaan en al, plezier maken. Leuk om tegen te praten, te zeveren. En als er problemen zijn ben je er voor ze, maar het gaat je humeur niet verkloten. Maar zit niet zo "diep" als maten. Als er iets is, bel je die niet. Ze weten niet wat er je echt pijn doet.

Kennis is nog minder

Maten kunnen je pijn doen. Vrienden en kennisen niet echt.

Maten had ik er 3, vrienden stuk of 15, kennissen no id.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
maten zijn mensen waar je van houdt en die in je hart zitten. Iemand die je om 3AM belt en er staat, zonder blahblah. Iemand waar je jezelf voor kunt wegcijferen, en weet dat ze dat ook voor jouw doen. Als je maat iets ernstig gebeurt, lig je daarvan wakker probeer je er alles aan te doen om dat te verhelpen. Als je ziet dat je maat pijn lijdt, is dat absolute prioriteit. Iemand waar je naartoe gaat als er iets "is".

vrienden zijn mensen waar je goed mee overeenkomt, kun je mee weggaan en al, plezier maken. Leuk om tegen te praten, te zeveren. En als er problemen zijn ben je er voor ze. Maar zit niet zo "diep" als maten.

de gangbare definitie van 'vrienden' is jouw definitie van 'maten', en omgekeerd:P
maten is normaal gezien de minder diepe band

(vertaal het maar naar het engels, friend en buddy;))

ja heel goed

Lol wtf dit heb ik ook een keer gedaan, was een aziaat met een grote mond @ mijn school die naar z'n wang wees en me uitdaagde daar te slaan heel stoer, toen gaf ik hem een (lucht) kusje en vond iedereen me boss

cool story bra :yarly:

maten zijn mensen waar je van houdt en die in je hart zitten. Je beziet ze als je eigen vlees en bloed. Iemand die je om 3AM belt en er staat, zonder blahblah. Iemand waar je jezelf voor kunt wegcijferen, en weet dat ze dat ook voor jouw doen. Als je maat iets ernstig gebeurt, lig je daarvan wakker probeer je er alles aan te doen om dat te verhelpen. Als je ziet dat je maat pijn lijdt, is dat absolute prioriteit, en je voelt ook zijn pijn. Iemand waar je naartoe gaat als er iets "is". Als je maat zegt "spring", moet je al weten waarom.

vrienden zijn mensen waar je goed mee overeenkomt, kun je mee weggaan en al, plezier maken. Leuk om tegen te praten, te zeveren. En als er problemen zijn ben je er voor ze, maar het gaat je humeur niet verkloten. Maar zit niet zo "diep" als maten. Als er iets is, bel je die niet. Ze weten niet wat er je echt pijn doet.

Kennis is nog minder

Maten kunnen je pijn doen. Vrienden en kennisen niet echt.

Maten had ik er 3, vrienden stuk of 15, kennissen no id.

Er is altijd wel een klein deel van iemand waar je je aan irriteert, of dat nou egoisme is of jaloezie, waardoor je om 3 uur 's nachts denkt, **** jou.

Dus maten zijn aardig uitgestorven.

Er is altijd wel een klein deel van iemand waar je je aan irriteert, of dat nou egoisme is of jaloezie, waardoor je om 3 uur 's nachts denkt, **** jou.

Dus maten zijn aardig uitgestorven.

Dan heb jij nog geen echte maten gehad. Een van de mijne heeft mij s nachts gebelt, en ik ben gewoon gegaan. En toen mijn opa in het ziekenhuis lag en ik er kapot van was, zijn ze me gewoon komen halen en hebben ze me afgezet. En toen er 1 een compleet slecht was na LSD terwijl zijn nonkel hem hersendood had gereden met zijn moto, ben ik hele nacht bij hem blijven zitten.

Je irriteert je wel aan zaken, maar je vergeeft ze of je zegt het tegen ze. Je houdt echt van die mannen. Niet op angelus' manier, maar gewoon, het zijn je broers. En ik ben vrij fanatiek daarin, ms mijn italiaans bloed. Familie is mij heilig.

Volgens mij had ik echt een speciale band met die maten. En dat dreigt nu allemaal stuk te gaan.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven