XXL Nutrition

Goed Kuurtje of niet??

Yvson

Novice
Waardering
0
Zoude jullie eens kunne zegge of dit een goed samengestelt kuurtje is of niet, commentaar of aanpassinge zijn altijd welkom :) .
En voor te wete, het trainen zit goed 5 a 6 keer op de week en men voeding zit ook goed 6-7 keer per dag :)

Alvast bedankt voor de moeite

wk 1-4 Dianabol 60mg/d
wk 1-12 Boldenone 800mg/w
wk 1-12 Test E 1250mg/w
wk 1-12 Parabolan 75mg om den dag
en zou mss winstrol met eventueel glen de laatste weke wille toevoege maar ik denk da het mss te veel ga worde voor men lever en ik weet niet of dit een goed idee is??? en ga winstrol zoiezo en tabs pakke.
wk 8-12 Winstrol Tabs 70mg/d ???
wk 8-12 clenbuterol 80mcg/d???

Laat het maar wete ;)

waarom zo hoog gedozeerd? als ik vragen mag..

Was dit je laatste kuur?

400mg deca p/w wk1-wk10
750mg test e p/w wk1-wk12
50 mg D-boll p/d wk1-wk4
25mg proviron p/d wk4-wk12
20mg nolvadex p/d wk15-wk16

Even uit interesse, wat zijn je momentele stats?

En laat je toetsenbord eens maken man, die is al dik een jaar kapot.

terrring..........

Aan de doseringen te zien 300kg plus....

• Topic Starter Topic Starter
1.82m
89kg
11%bf

en de hoge dozeringe zijn omda kleine dozeringe niet echt helpe me mij dit is nie men eerste kuur, dit is men 4de

1.82m
89kg
11%bf

en de hoge dozeringe zijn omda kleine dozeringe niet echt helpe me mij dit is nie men eerste kuur, dit is men 4de

Je doserige slaa erges op. Zoek het probleem eerder i je voedig of traiig, je lijkt haast ' troll met dit soort opmerkige ma.

Laatst bewerkt:
Als dat alles is wat je van je voorgaande kuren overgehouden hebt, heb je waarschijnlijk iets niet goed gedaan.De oplossing lijkt me niet om een shitload aan AAS in je lichaam te pompen.Ik neem je dan ook niet serieus, sorry man.

Je voeding man! Dit is je probleem

Mijn voedingsschemais dit : 08.00 - 50gr whey-40gr brinta-40 gr bambix- 1 banaan
09.00 Traine
10.30 Direct na het traine 1 appel + 30gr whey
11.30 300gr gekookte rijst + 150gr gemixte groente(brocoli+pekes+sperziebonen)+ 200gr kip
13.45 4snede volkore brood + 2hele eiere + 4 eiwitte
15.00 1 appel
16.00 4snede volkore brood + 150gr kippewit
18.00 300gr gekookte rijst + 150gr gemixte groente + 200 kipfilet of blikje tonijn(of 200gr steak hangt af of ik moet werke)
19.45 500gr yughurt
21.30 stuk fruit naar keuze

Als er iemand iets zie wa ik verkeerd doe moogde het altijd zegge
Merci

Mijn voedingsschemais dit : 08.00 - 50gr whey-40gr brinta-40 gr bambix- 1 banaan
09.00 Traine
10.30 Direct na het traine 1 appel + 30gr whey
11.30 300gr gekookte rijst + 150gr gemixte groente(brocoli+pekes+sperziebonen)+ 200gr kip
13.45 4snede volkore brood + 2hele eiere + 4 eiwitte
15.00 1 appel
16.00 4snede volkore brood + 150gr kippewit
18.00 300gr gekookte rijst + 150gr gemixte groente + 200 kipfilet of blikje tonijn(of 200gr steak hangt af of ik moet werke)
19.45 500gr yughurt
21.30 stuk fruit naar keuze

Als er iemand iets zie wa ik verkeerd doe moogde het altijd zegge
Merci

Om te beginnen eens een keer beginnen met de n te typen en als je dan toch bezig bent de t dan ook maar.

Hoeveel kcal zijn dit en wat is de E/K/V verhouding?

weet ik ook allemaal nie juist maar die fitness baas zij da het een goei schema is en e/k/v verhouding da weet ik nie juist, maar het zijn toch allemaal biologisch hoogwaardige producte niet? het zijn bijna allemaal onbewerkte producte dus slecht zal het nie zijn he.
Wa zoude gij dan aanpasse in dit schema???

Daar gaan we weer....

Dat het eten niet slecht is in de zin van ongezond maakt het niet gelijk goed in de zin van bb.

Mwa, ik vind z'n voeding er nu niet bepaald slecht uitzien. Wel even uitrekenen hoeveel het allemaal is, anders kan je nooit weten of je genoeg eet. Ja, je kunt het natuurlijk zien aan je groei, of niet...

Maar die doseringen gaan nergens over kerel. Hoe zagen je vorige kuren eruit en wat heb je daarmee gewonnen en weer verloren?

Wanneer was je laatste kuur (hoe lang geleden)?

Wat had je als nakuur in gedachte?

wat een geblater weer.. ken je stats niet maar vind het een prima schema.. alleen zou ik persoonlijk de bold laten vallen

dan nog over voeding.. always the same shit.. voeding is voor iedereen anders,

Laatst bewerkt:
tja ik vind het er wel lekker uitzien qua kuur alleen zou ik met de bold 4 weken eerder beginnen en dan met een 250 mg test erbij en dan na de 4 weken de rest gaan toevoegen behalve de dianabol die zou ik skippen ....misschien ipv de winstrol eens anavar proberen .
qua voeding bij die keren dat je alleen een appel pakt zou ik een shake toevoegen om je eiwitten omhoog te krikken en voor je slapen wat kwark (platte kaas ) eten .

Kuurschema is prima, maar alsje niet groeit eet je te weinig, ook als je al 6000kcal eet.

Terug
Naar boven