Fitness Seller

Goed nieuws voor Alfavitgebruikers

Jizza

Bajes Beest
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
14
Lengte
1m81
Massa
88kg
Vetpercentage
20%
Nadat ook in Belgie Alfavit uit de schappen is gehaald heb ik deze internetapotheek gevonden die het nog wel verkoopt:

[Link niet meer beschikbaar]

ghe ik heb een bestelling geplaatst, gewoon om te kijken of het aankomt.

als ze ook naar NL versturen :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb 5 pakjes besteld, ze gaan 'contact' opnemen, ben ook benieuwd!

Sturen ze het spul dus ook gewoon naar NL op?

Ok flex Jizza, hou ons op de hoogte bro. Ik wil anders wel een potje of 20 a 30 kopen dus ben graag verzekerd dat het dan ook aan komt.

Ik ken een apotheker die het ook nog blijft verkopen, als er iemand geinteresseerd is, mag je het mij gerust vragen.

net mailtje terug gehad van de internetapotheek.

het is uit de handel genomen, helaas kunnen wij u niet leveren

fiscastud zei:
Ik ken een apotheker die het ook nog blijft verkopen, als er iemand geinteresseerd is, mag je het mij gerust vragen.

pm ;)

Ik woonde vroeger in Stasegem waar de apotheek gevestigd is, en het zou me verbazen moest ie nog alfavits opsturen hoor. Het is gewoon een apotheek zoals een andere in de stad... Denk dat zijn site gewoon nog niet up to date is. ;)

stace zei:
Ik woonde vroeger in Stasegem waar de apotheek gevestigd is, en het zou me verbazen moest ie nog alfavits opsturen hoor. Het is gewoon een apotheek zoals een andere in de stad... Denk dat zijn site gewoon nog niet up to date is. ;)

Ja klopt, kreeg ook al een mail dat alfavit niet meer 'in de handel' is. Nou ja, gelukkig zijn er nog forumleden die er wel aan kunnen komen!

Aan de mensen die het mij gevraagd hebben:

status: verzonden.

mvg :)

Fiscastud staat gelijk aan snelheid en service, haha! Wanneer opent je internetshop :P

wie wil er nou alfavit? mn ephedrine hcl is stukken beter! :thumb:

fiscastud je hebt een PM!

Terug
Naar boven