Guardian Angel Cool Novice Lid sinds 28 sep 2007 Berichten 46 Waardering 0 29 sep 2007 #1 ik gebruik nu Trans-X Is dit een goed product? Moetk da voor en/of na de training inneme? Klik om meer te lezen...
ik gebruik nu Trans-X Is dit een goed product? Moetk da voor en/of na de training inneme? Klik om meer te lezen...
AlfaMale Advanced Bodybuilder Lid sinds 3 apr 2006 Berichten 804 Waardering 1 29 sep 2007 #2 zal dr wel op staan neem ik aan....dit is een crea + transport systeem product...niets mis mee, maar helt niet echt bij je spierherstel... Maar je moet gewoon een eiwit poeder kopen en dat 3 x per dag nemen, NAAST je gewone voeding.
zal dr wel op staan neem ik aan....dit is een crea + transport systeem product...niets mis mee, maar helt niet echt bij je spierherstel... Maar je moet gewoon een eiwit poeder kopen en dat 3 x per dag nemen, NAAST je gewone voeding.
calcification Freaky Bodybuilder Lid sinds 19 okt 2005 Berichten 6.166 Waardering 216 29 sep 2007 #3 Guardian Angel zei: ik gebruik nu Trans-X Is dit een goed product? Moetk da voor en/of na de training inneme? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Beetje harder zoeken en je had dit zelf kunnen vinden... Trouwens is meer iets voor onder 'supplementen' te plaatsen. Gebruiksaanwijzing: 1 dosring= 1 maatschep in 300 ml sap of water Neem op trainingsdagen, 1 dosering 30 minuten voor trainen en 30 minuten na trainen. (Neem op trainingsdagen na trainen eerst Trans-X en daarna een eventuele eiwitshake.) Neem op rustdagen, 1 dosering 's ochtends voor het ontbijt. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen...
Guardian Angel zei: ik gebruik nu Trans-X Is dit een goed product? Moetk da voor en/of na de training inneme? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Beetje harder zoeken en je had dit zelf kunnen vinden... Trouwens is meer iets voor onder 'supplementen' te plaatsen. Gebruiksaanwijzing: 1 dosring= 1 maatschep in 300 ml sap of water Neem op trainingsdagen, 1 dosering 30 minuten voor trainen en 30 minuten na trainen. (Neem op trainingsdagen na trainen eerst Trans-X en daarna een eventuele eiwitshake.) Neem op rustdagen, 1 dosering 's ochtends voor het ontbijt. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen...